Spillredaksjonen Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Sonys oppussingskonger jobber med tredjepersons actionspill Bluepoint jakter utviklere for sitt neste prosjekt. Les hele saken på Gamer.no»
The Jarl Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Er veldig logisk att det ikke kommer noe nytt Bloodborne før PS6. Det får nok samme behandling som Demon Souls gjorde, virker ivertfall veldig logisk. Hvem av oss hadde greid å la være å kjøpe konsollen da? 😆
Chaos_Niddhogg Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Håper de kan lage noe originalt. Kunne bli artig å se hva de kunne få til.
Vikingfinger Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober En Blodborne Remake er det verden trenger i disse sprøe tider for å normalisere tilstanden litt 🙃
Magnus Rydningen Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Trenger egentlig bare en 60fps patch så er jeg fornøyd 😅
Zeph Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Veit ikkje om eg vil ha eit Bluepointifisert Bloodborne om det får same behandlinga som Demon’s Souls.
[email protected] Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Magnus Rydningen skrev: Trenger egentlig bare en 60fps patch så er jeg fornøyd 😅 Du kan allerede spille det i 4k 120 fps på pc så whatevz 🤷♂️ de var for trege for folk som faktisk følger med
Magnus Rydningen Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober [email protected] skrev (På 16.10.2025 den 8.56): Magnus Rydningen skrev (På 15.10.2025 den 19.14): Trenger egentlig bare en 60fps patch så er jeg fornøyd 😅 Du kan allerede spille det i 4k 120 fps på pc så whatevz 🤷♂️ de var for trege for folk som faktisk følger med Ja om man har PC til å kjøre det, men den gang ei😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå