Gjest 59d90...806 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Har faktisk skrevet om han før, en mann som jeg trodde ville bli kjæresten min. Men som bare ønsket sex. Nå vet jeg ikke hvor mange ganger vi har gjort det slutt. Men vi finner alltid tilbake til hverandre. Kan det være følelser hos han? Han påstår at det ikke er det. Er det bare sex? Er menn så opptatt av sex? Anonymous poster hash: 59d90...806
Imaginacíon Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 2 minutes ago, Guest 59d90...806 said: Har faktisk skrevet om han før, en mann som jeg trodde ville bli kjæresten min. Men som bare ønsket sex. Nå vet jeg ikke hvor mange ganger vi har gjort det slutt. Men vi finner alltid tilbake til hverandre. Kan det være følelser hos han? Han påstår at det ikke er det. Er det bare sex? Er menn så opptatt av sex? Anonymous poster hash: 59d90...806 Enkelte menn er kun opptatt av sex dessverre. Hvis du har vært gjennom runden mange ganger, bør du spørre deg selv om det er verdt det.
Gjest 59d90...806 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Imaginacíon skrev (2 minutter siden): Enkelte menn er kun opptatt av sex dessverre. Hvis du har vært gjennom runden mange ganger, bør du spørre deg selv om det er verdt det. Ja, er det. Tror ikke jeg orker det. Men det er jo veldig lett å få sex.. skjønner ikke hvorfor han trenger meg. Hi Anonymous poster hash: 59d90...806
Anbefalte innlegg