Reg2000 Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 3 hours ago, obygda said: Joda - men det reiser vel ingen Nordmenn bort dit. De norske kampene - i alle fall de første - skal spilles i USA. Det synes jeg var litt trist Nordmenn flest er ikke tøffe nok til å markere motstand når det kreves noe mer enn å skifte profilbilde på facebook. Fotballfans er om mulig enda feigere og godtar alt for å følge laget. Uansett hvor mye jeg håper kampene i USA kommer til å bli en total katastrofe så tror jeg dessverre ikke det kommer til å skje. Folk kommer kanskje til å klage litt når de kommer hjem, men de vil betale overpris for billetter og gi fra seg alfor mye personlig info og verdighet for å følge laget. Trist at det nok en gang blir et diktatur som skal holde fotball VM.
Vokteren Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 jjkoggan skrev (45 minutter siden): Hvis det går galt så skylder Trump det på FIFA, det skader han lite. Da hadde det vært morsomt om FIFA trakk tilbake «fredsprisen»……
jjkoggan Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 Vokteren skrev (17 minutter siden): Da hadde det vært morsomt om FIFA trakk tilbake «fredsprisen»…… Mitt håp er at Trumps interesse og deltagelse i VM bidrar til å øke interessen i fotball særlig blant konservative Trump støttere som mener det er kjedelig(nothing happens!) og upatriotisk(it’s not American!). Uten VM1994 blir det ingen MLS. Vi får se hva VM2026 fører til. MLS allerede har endret planen til å speile typiske europeisk fotball sesonger. Neste kommer opprykk og nedrykk antar jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå