Tha_Zaynt Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 (endret) Jeg har nok en gang laget nytt design til hjemmesiden min. Hva bør forandres/eventuelt ikke forandres? >Link< Endret 18. januar 2004 av Tha_Zaynt
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Syns det ser greit ut egentlig.. Ikke antiklimaks, men ikke dårlig heller.. Sitter på laptop som kjører 1680px i bredde så størrelsen ser litt liten ut..
Svendsen Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Helt toppers synes jeg Men likevel noe å sette fingern på Menyen, prøv med mindere skrift /knapper Personlig liker jeg ikke sånne store
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Hvorfor ser alt så vanvittig stort ut? Det så helt greit ut, men fikk lissom en følelse av å ha zomma inn 200%. Oppsettet er helt greit, men for å gi den besøkende følelsen av at dette er en side jeg vil komme tilbake til, må du enten finne noe annet en superstd oppsett, eller gjennomføre det litt annerledes. Headeren var lite lekker. Kunne sett for meg denne siden med runde hjørner as well. (Sorry at jeg er litt overkritisk, men av og til må man bare det...)
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Hvorfor ser alt så vanvittig stort ut? Oi. Nå når jeg bruker den stasjonære med normal oppløsning ser det ganske stort ut ja..
haugsand Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 (endret) PoleCat: Beklager at jeg har påvirket deg; deling av msn-adresser måtte bare ha noen negative følger. Endret 18. januar 2004 av satyrium
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 PoleCat: Beklager at jeg har påvirket deg; deling av msn-adresser måtte bare ha noen negative følger. Hehe. Got it.
PT Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Hvorfor ser alt så vanvittig stort ut?Det så helt greit ut, men fikk lissom en følelse av å ha zomma inn 200%. Oppsettet er helt greit, men for å gi den besøkende følelsen av at dette er en side jeg vil komme tilbake til, må du enten finne noe annet en superstd oppsett, eller gjennomføre det litt annerledes. Headeren var lite lekker. Kunne sett for meg denne siden med runde hjørner as well. (Sorry at jeg er litt overkritisk, men av og til må man bare det...) Enig med PC. Dog siden ser ikke så stor ut hos meg.
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Enig med PC. Dog siden ser ikke så stor ut hos meg. Altså, selve _siden_ er ikke for stor, men alle elementene som f.eks menyknappene og headeren ser zooma ut.
PT Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Enig med PC. Dog siden ser ikke så stor ut hos meg. Altså, selve _siden_ er ikke for stor, men alle elementene som f.eks menyknappene og headeren ser zooma ut. Åja Da er jeg helt enig med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå