Tmz Skrevet fredag kl 02:26 Skrevet fredag kl 02:26 (endret) Hei, jeg har nettopp rundet 500 timer+ i valheim og har ikke hatt det så gøy med gaming siden jeg var en liten guttunge. Jeg har spilt sammen med 3 andre venner for det meste, men har også spilt gjennom solo. Jeg har lenge vært lei av gaming, men dette fikk opp interessen min skikkelig og jeg er nå på utkikk etter flere lignende spill. Det jeg liker spesielt godt er systemet når man dør, det gir spillet en reel frykt for å dø på kjipe plasser fordi det kan bli et lite helvete å få det tilbake igjen, eller at man må reise verden rundt for å finne liket sitt, istedet for at man kan fast trawele over alt. Jeg vet spillet har portaler men alikevel. Combat systemet er også veldig bra synes jeg, det er vanskelig å man vil dø mange ganger, men ikke umulig. Sist men ikke minst liker jeg det at spillet ikke har noen quests, quests er dritkjedelig synes jeg. Jeg kikket litt på enshrouded, men det at melee combat systemet er så dårlig og at man bare kan fast trawele over alt dreper litt gleden for meg. Endret fredag kl 02:29 av Tmz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå