Gutensin Skrevet søndag kl 13:44 Forfatter Skrevet søndag kl 13:44 (endret) Gjest 5e466...e0a skrev (19 timer siden): Ja! Sykt pirrende! Anonymous poster hash: 5e466...e0a Så bra vi er flere. Jeg har kjent meg litt sær... Endret søndag kl 20:40 av Gutensin
Gutensin Skrevet mandag kl 15:31 Forfatter Skrevet mandag kl 15:31 Kan kjenne noe av den pirringen om kjæresten og jeg har snøkrig også...😀 går inn og fullfører...
Gjest 5e466...e0a Skrevet mandag kl 21:05 Skrevet mandag kl 21:05 Gutensin skrev (På 12.10.2025 den 15.44): Så bra vi er flere. Jeg har kjent meg litt sær... Det er bare kjempe sexy Anonymous poster hash: 5e466...e0a
Gutensin Skrevet mandag kl 21:35 Forfatter Skrevet mandag kl 21:35 Så er det viktig å ikke være slem når man holder på, bli enig om grenser og spilleregler
Gjest 502f9...d91 Skrevet tirsdag kl 09:41 Skrevet tirsdag kl 09:41 Gutensin skrev (På 25.9.2025 den 11.29): Hva tenker du på som " litt" da? Jeg tenker ikke på noe brutalt for egen del. Det høres bare dumt og urealistisk ut for meg som voksen mann. Hvis det betyr mer frekkhet og lekenhet så er det selvsagt alltid velkomment. Men det skjer bare in my dreams at hun presser meg ned på seg selv, og tvinger meg til å lukte på henne. Putekrig og slikt blir bare dumt. Anonymous poster hash: 502f9...d91
Gutensin Skrevet tirsdag kl 15:11 Forfatter Skrevet tirsdag kl 15:11 Gjest 502f9...d91 skrev (5 timer siden): Det høres bare dumt og urealistisk ut for meg som voksen mann. Hvis det betyr mer frekkhet og lekenhet så er det selvsagt alltid velkomment. Men det skjer bare in my dreams at hun presser meg ned på seg selv, og tvinger meg til å lukte på henne. Putekrig og slikt blir bare dumt. Anonymous poster hash: 502f9...d91 Det spørs jo. Hvis du bare føler det teit skal du jo ikke gjøre noe sånt. Jeg er også voksen mann Men så tenker jeg at det kanskje er litt utenfor boksen, men om man overvinner den første forlegenheten, kan det bli gøy
Gutensin Skrevet tirsdag kl 15:13 Forfatter Skrevet tirsdag kl 15:13 Gjest 5e466...e0a skrev (18 timer siden): Det er bare kjempe sexy Anonymous poster hash: 5e466...e0a Er du mann eller kvinne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå