Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
torbjornhb skrev (16 timer siden):

Hva er det du ønsker fra klokka? Det er jo et veldig stort sprang fra Venu 2 til Venu 3, og den koster jo ikke så mye.

Bedre batteritid, og EKG er 2 ting jeg vil ha med oppgradering fra min Venu 2. Hvis den også har større skjerm og tynnere er det et stort bonus.

Ser ut som Venu 4 har litt større skjerm enn Venu 2
Venu 2: 1.3" (33.0 mm) diameter
Venu 4: 1.4" (35.3 mm) diameter

Men med den prisen Venu 4 nå har blir jeg å vente litt til klokken kanskje kommer ut på tilbud senere.

Endret av DJViking
Skrevet
DJViking skrev (1 time siden):

Bedre batteritid, og EKG er 2 ting jeg vil ha med oppgradering fra min Venu 2. Hvis den også har større skjerm og tynnere er det et stort bonus.

Ser ut som Venu 4 har litt større skjerm enn Venu 2
Venu 2: 1.3" (33.0 mm) diameter
Venu 4: 1.4" (35.3 mm) diameter

Men med den prisen Venu 4 nå har blir jeg å vente litt til klokken kanskje kommer ut på tilbud senere.

Du får alt dette i Venu 3 også 😀

Samme sensor I Venu 4 og Venu 3. Større skjerm enn Venu 2 (1.4" vs 1.3")

Skrevet (endret)

Pris
Venu 3: 4500kr
Venu 4: 6800kr

Litt å spare på Venu 3. Eller vente til prisen på Venu 4 faller litt eller kommer på tilbud.

Endret av DJViking
Skrevet

På Prisjakt

Sitat

Sammenlignet med Garmin Venu 3

2025-modellen har et eksklusivt lærarmbånd som gir et mer elegant uttrykk sammenlignet med 2023-utgaven som også kommer med silikonrem. Begge har innebygget pulsmåler og GPS-navigasjon, men Venu 3 støtter i tillegg GLONASS, noe som kan gi bedre posisjonsnøyaktighet i enkelte områder. Venu 3 tilbyr også flere helsefunksjoner som stressnivåmåling, søvnmåling, oksygensensor og EKG, som ikke er oppgitt for den nyere modellen. Skjermteknologien og operativsystemet er like på begge modeller, med klare og livfulle AMOLED-displayer. Valget mellom disse vil avhenge av om man prioriterer flere helsefunksjoner eller et mer stilfullt design.

Sammenligningen er gjort med støtte fra AI-verktøy fra OpenAI.

Skrevet

Om denne stemmer, så er det nok kun Venu 3 som er aktuelt for meg

Sitat

Venu 3 tilbyr også flere helsefunksjoner som stressnivåmåling, søvnmåling, oksygensensor og EKG, som ikke er oppgitt for den nyere modellen.

Denne AI kan hende ikke har funnet noe kilde for Venu 4 med disse funksjonene, men jeg mener å ha lest at Venu 4 har EKG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...