DJViking Skrevet i går, 08:58 Skrevet i går, 08:58 Garmin har nå lansert Venu 4 Den kommer i 41mm og 45mm https://www.garmin.com/nb-NO/p/1614061/ Dette er hovedsakelig nesten samme klokke som Garmin Forerunner 570. https://www.dcrainmaker.com/2025/09/garmin-venu-4-hands-on-everything.html Prisen virker veldig høy. Det er det eneste som nå stopper meg fra å oppgradere min gamle Venu 2.
torbjornhb Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Hva er det du ønsker fra klokka? Det er jo et veldig stort sprang fra Venu 2 til Venu 3, og den koster jo ikke så mye.
DJViking Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden (endret) torbjornhb skrev (16 timer siden): Hva er det du ønsker fra klokka? Det er jo et veldig stort sprang fra Venu 2 til Venu 3, og den koster jo ikke så mye. Bedre batteritid, og EKG er 2 ting jeg vil ha med oppgradering fra min Venu 2. Hvis den også har større skjerm og tynnere er det et stort bonus. Ser ut som Venu 4 har litt større skjerm enn Venu 2 Venu 2: 1.3" (33.0 mm) diameter Venu 4: 1.4" (35.3 mm) diameter Men med den prisen Venu 4 nå har blir jeg å vente litt til klokken kanskje kommer ut på tilbud senere. Endret 3 timer siden av DJViking
torbjornhb Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden DJViking skrev (1 time siden): Bedre batteritid, og EKG er 2 ting jeg vil ha med oppgradering fra min Venu 2. Hvis den også har større skjerm og tynnere er det et stort bonus. Ser ut som Venu 4 har litt større skjerm enn Venu 2 Venu 2: 1.3" (33.0 mm) diameter Venu 4: 1.4" (35.3 mm) diameter Men med den prisen Venu 4 nå har blir jeg å vente litt til klokken kanskje kommer ut på tilbud senere. Du får alt dette i Venu 3 også 😀 Samme sensor I Venu 4 og Venu 3. Større skjerm enn Venu 2 (1.4" vs 1.3")
DJViking Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Pris Venu 3: 4500kr Venu 4: 6800kr Litt å spare på Venu 3. Eller vente til prisen på Venu 4 faller litt eller kommer på tilbud. Endret 1 time siden av DJViking
DJViking Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden På Prisjakt Sitat Sammenlignet med Garmin Venu 3 2025-modellen har et eksklusivt lærarmbånd som gir et mer elegant uttrykk sammenlignet med 2023-utgaven som også kommer med silikonrem. Begge har innebygget pulsmåler og GPS-navigasjon, men Venu 3 støtter i tillegg GLONASS, noe som kan gi bedre posisjonsnøyaktighet i enkelte områder. Venu 3 tilbyr også flere helsefunksjoner som stressnivåmåling, søvnmåling, oksygensensor og EKG, som ikke er oppgitt for den nyere modellen. Skjermteknologien og operativsystemet er like på begge modeller, med klare og livfulle AMOLED-displayer. Valget mellom disse vil avhenge av om man prioriterer flere helsefunksjoner eller et mer stilfullt design. Sammenligningen er gjort med støtte fra AI-verktøy fra OpenAI.
DJViking Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Om denne stemmer, så er det nok kun Venu 3 som er aktuelt for meg Sitat Venu 3 tilbyr også flere helsefunksjoner som stressnivåmåling, søvnmåling, oksygensensor og EKG, som ikke er oppgitt for den nyere modellen. Denne AI kan hende ikke har funnet noe kilde for Venu 4 med disse funksjonene, men jeg mener å ha lest at Venu 4 har EKG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå