Spillredaksjonen Skrevet 22. september 2025 Skrevet 22. september 2025 Anmeldelse: Silent Hill f Det nye Silent Hill er skikkelig, skikkelig guffent. Les hele saken på Gamer.no»
Idrin Skrevet 22. september 2025 Skrevet 22. september 2025 (endret) Gleder meg til å prøve. Først Cronos: New Dawn, så dette. Endret 22. september 2025 av Idrin
GrinderX9 Skrevet 22. september 2025 Skrevet 22. september 2025 Musikk? Grafikk? spill lengde? Ytelse? 1
LampeLars94 Skrevet 22. september 2025 Skrevet 22. september 2025 Liker at man kan slåss med alle monstrene. Er dark souls omtrent.
Jubutak Skrevet 22. september 2025 Skrevet 22. september 2025 (endret) Jeg ser frem til å hoppe hodestups inn i dette. Headset, duftlys, teppe og kakao. Endret 22. september 2025 av Jubutak
Mala Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Etter å ha storkost meg med Silent Hill 2 remaken, så er dette her en eneste stor nedtur på samtlige plan. Forferdelig kjedelige greier jeg virkelig sliter med å komme meg igjennom. Pen og flott grafikk til tider, og stemningen burde jo virkelig sitte? Noen uhyggelige partier har det vært, men det blir gammelt kjapt og "otherworld" i dette spillet er rett og slett pisse kjipt. Nå kjøpte jeg det ved lansering, men maktet ikke å spille særlig lenge. Plukket det oppm igjen nylig og er 8-10 timer uti det nå..og kjenner at det her begynne å ta på. Bare for å gjøre Silent Hill renessansen komplett, så såg jeg Return to Silent Hill på kino også, og som forventet var den helt krise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå