Spillredaksjonen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Seriene du må få med deg akkurat nå Mord, mysterier og mektig øl står for tur i september. Les hele saken på Gamer.no» 1 1
Chaos_Niddhogg Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden rabler skrev: Babylon 5! Ingen over, ingen ved siden. Derrick!!!
Sovna Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Gamer.no er for meg komplett uinteressant. Nesten aldri et ord om racing spill/utstyr. Ikke engang påtenkt innen e-sports, noe som er større enn størst i utlandet. Skjønner ikke denne ekskluderingen. Måtte bare få det ut...
etreX Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Sett Lost tre ganger. En fantastisk bra serie, en av de bedre, men slutten er tidenes antiklimaks syns jeg. Battlestar galactica derimot ender i klimaks og det gjør at jeg setter den klart høyere.😃
Jaqoby Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden etreX skrev: Sett Lost tre ganger. En fantastisk bra serie, en av de bedre, men slutten er tidenes antiklimaks syns jeg. Battlestar galactica derimot ender i klimaks og det gjør at jeg setter den klart høyere.😃 lost endingen er veldig misforstått, er faktisk en helt fantastisk avslutning imo. tror kanskje den gir mer mening til de som har binget det i ettertid enn de som har sett episode til episode i flere år og har glemt mye av det som har skjedd gjennom tidene, er mye som skjer.
Fleskelars Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Mange bra serier , noen serier har jeg sett utallige ganger feks Breaking Bad , GoT etc . Nå skal The Expanse sees igjen , for meg en av de aller beste scifi-seriene noensinne laget - er på amazon prime . Alle som ikke har sett the Expanse , MÅ selvfølgelig se den , takk meg etterpå .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå