Jobs Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Det er hovedsakelig renovasjon avgift jeg tenker på,fikk beskjed at det var bare om en rivde boligen at en slapp unna det . Syntes det høres merkelig ut og det bor ingen på den adressen i dag .
Nonorium Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Kan tenke meg at de gjerne vil ha på papiret at her finnes det ingen bolig ja. Lettere å få oversikt over hvor de er pliktige å levere tjenester som politi, helsetjenester/ambulanse og post.
mobile999 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jobs skrev (10 timer siden): Det er hovedsakelig renovasjon avgift jeg tenker på,fikk beskjed at det var bare om en rivde boligen at en slapp unna det . Syntes det høres merkelig ut og det bor ingen på den adressen i dag . Du må lese kommunens renovasjonsforskrift for å sjekke om det er muligheter for fritak. I min kommune kan man få fritak dersom en boligeiendom er ubebodd. 1
Gjest 55608...277 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du kan kanskje registrere den om til ei hytte, kanskje det hjelper. Usikkert, kommunen er jo ikke en vennlig hjelper for befolkningen. Anonymous poster hash: 55608...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå