Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hengerkontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en Mercedes c220, 2003model. har problem med henger kontakten (13pin) har vert folk å koblet på dette en gang før, å nå er noen ledninger kappet og div. men når jeg tester kontakten så får jeg konstant strøm på pin 1 og 5 (når bilen er av) men får ikke noe signal på resten av pinsa uansett om bilen sviver eller ikke å uansett hvilke lys jeg setter på. så lurer på om noen med sikkerhet kan si hvilke farger som skal i hvilke pin? å om eventuelt kontrollboksen kan være deffekt? delenr(031 545 72 32 (02) ) ledningene som går fra boksen å til kontakten har fargene: (tykk brun, tynn brun, tykk rød og gul, hvit og sort, sort og grønn, grønn og hvit, rød og grå, gul og grå, rød og sort, og siste sort og grå.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke sammenligne med hvor de går i kontakten og notere hvilken farge som går til hvilken pol (og hva som er standard farge) 

Kan ikke huske å ha sett noen ledningsnett som ikke har brukt samme fargekode på polene. 

Skrevet
Marzo skrev (6 timer siden):

Kan du ikke sammenligne med hvor de går i kontakten og notere hvilken farge som går til hvilken pol (og hva som er standard farge) 

Kan ikke huske å ha sett noen ledningsnett som ikke har brukt samme fargekode på polene. 

ikke lett da ikke alle kablene er koblet til, og noen er klippet. og dem som er tilkoblet er feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...