treskrue Skrevet fredag kl 20:22 Skrevet fredag kl 20:22 Hei Har akkurat reinstallert Linux Mint. I Nemo filemanager liker jeg å ha listevisning og vil gjerne slippe å justere alle ikoner til "riktig" størrelse for hver fil jeg klikker inn på. Jeg mener å huske at jeg fant en måte tidligere å sette alt til en "default" eller bestemt innstilling på det, men klarer ikke huske eller finne frem til det igjen. Har gått til rediger --> innstillinger --> fremvisninger og satt listevisning til 100 %, men størrelsene varierer fortsatt når jeg navigerer i filstrukturen. Noen tips?
mobile999 Skrevet lørdag kl 20:17 Skrevet lørdag kl 20:17 treskrue skrev (23 timer siden): Har gått til rediger --> innstillinger --> fremvisninger og satt listevisning til 100 % Hva er alternativene til 100%?
treskrue Skrevet lørdag kl 20:38 Forfatter Skrevet lørdag kl 20:38 33, 50, 60, 100, 150, 200 og 400 %.
mobile999 Skrevet lørdag kl 20:55 Skrevet lørdag kl 20:55 Lukk Nemo og flytt filene i ~/.local/share/gvfs-metadata til en backup mappe.
treskrue Skrevet lørdag kl 21:04 Forfatter Skrevet lørdag kl 21:04 Klarer ikke å finne filbanen du skriver. Må legge til at størstedelen av filstrukturen er fra Google disk som jeg har linket til i online accounts.
treskrue Skrevet lørdag kl 21:10 Forfatter Skrevet lørdag kl 21:10 Fant filbanen nå og har tatt backup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå