Gjest 59f37...8e6 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Krig og fred skrev (2 timer siden): Du sier selv at du bruker de til sex, så her er det gjensidig bruk. Har du noen gang vurdert om du rett og slett liker uforpliktende sex, og at du har dårlig samvittighet på grunn av sosiale normer? Nei. Ønsker mer enn sex. Men føler at disse er uoppnåelig. Og føler jeg ikke har noe kjekt å tilby de. Føler livet mitt er så vanskelig og komplisert at ingen orker det, uansett.. Anonymous poster hash: 59f37...8e6
Colin. Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Hvis du ønsker mer enn samleie, så er det jo helt bak mål å gi av frukten før du vet 100% at de over tid har vist at de bryr seg om deg, og gjerne frir. Makan til opplegg, hvorfor forventer du at noen skal bry seg mer når de åpenbart får det eneste de er ute etter av deg? Ikke bare lar du dem få tilfredsstillelse på din bekostning, men andre oppegående som faktisk kunne ha vurdert deg for et forhold, vil snu seg bort dersom de får greie på denne adferden.
Krig og fred Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 59 minutes ago, Guest 59f37...8e6 said: livet mitt er så vanskelig og komplisert at ingen orker det, uansett.. Anonymous poster hash: 59f37...8e6 Det kan diskuteres. Hvis du lar noen bli glad i deg, så vil ikke eventuelle komplikasjoner spille noen rolle. Kjærligheten vil alltid finne en vei. On 8/31/2025 at 11:19 PM, Guest 59f37...8e6 said: Og vil ikke finne nye sexpartnere hver gang. Anonymous poster hash: 59f37...8e6 3 hours ago, Guest 59f37...8e6 said: ❤️ ja Treffer de hjemme hos de, eller ute en plass. Som regel når DE vil. Når jeg vil har de ikke tid... som regel. Utrolig kjipt. Jeg er veldig veldig tiltrukket av de. Anonymous poster hash: 59f37...8e6 Har du spurt noen av de de treffer og liker, om de vil ha sex jevnlig? Slike ting kan være greit å planlegge i forkant. At dere f.eks. møtes første helg/xxxdag i måneden. Da slipper du følelsen av at det bare er når de vil. 1
Gjest 59f37...8e6 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Krig og fred skrev (15 minutter siden): Det kan diskuteres. Hvis du lar noen bli glad i deg, så vil ikke eventuelle komplikasjoner spille noen rolle. Kjærligheten vil alltid finne en vei. Har du spurt noen av de de treffer og liker, om de vil ha sex jevnlig? Slike ting kan være greit å planlegge i forkant. At dere f.eks. møtes første helg/xxxdag i måneden. Da slipper du følelsen av at det bare er når de vil. Ja, har prøvd det. Men er veldig vanskelig når jeg har barn 100%. Men har bestemt meg for å prate med han ene. Liker han godt, og føler det er ganske gjensidig. Anonymous poster hash: 59f37...8e6
Gjest 59f37...8e6 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Colin. skrev (1 time siden): Hvis du ønsker mer enn samleie, så er det jo helt bak mål å gi av frukten før du vet 100% at de over tid har vist at de bryr seg om deg, og gjerne frir. Makan til opplegg, hvorfor forventer du at noen skal bry seg mer når de åpenbart får det eneste de er ute etter av deg? Ikke bare lar du dem få tilfredsstillelse på din bekostning, men andre oppegående som faktisk kunne ha vurdert deg for et forhold, vil snu seg bort dersom de får greie på denne adferden. Ja. Er egentlig bak mål. Men de ordentlige jeg har møtt til nå, sier at jeg har et vanskelig liv og foreslår bare sex. . Trist ! Anonymous poster hash: 59f37...8e6
Krig og fred Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 5 minutes ago, Guest 59f37...8e6 said: Ja, har prøvd det. Men er veldig vanskelig når jeg har barn 100%. Men har bestemt meg for å prate med han ene. Liker han godt, og føler det er ganske gjensidig. Anonymous poster hash: 59f37...8e6 Så bra, da krysser jeg fingrene for deg!
Gjest 59f37...8e6 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Krig og fred skrev (34 minutter siden): Så bra, da krysser jeg fingrene for deg! Tusen takk 🙏❤️ Anonymous poster hash: 59f37...8e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå