Spillredaksjonen Skrevet 26. august Skrevet 26. august Anmeldelse: Gears of War: Reloaded Eit av tidenes råaste skytespel opnar dørene for eit nytt publikum. Les hele saken på Gamer.no» 1
Snøspade Skrevet 27. august Skrevet 27. august Gleder meg veldig! Men skulle absolutt ønske at de gikk for en skikkelig Remake, i stedet for en Remaster. Er ikke akkurat som om Microsoft greier å lage noe annet bra for tiden, så kunne like gjerne brukt tid på remake av de tre første spillene. 1 1
Boing_80 Skrevet 27. august Skrevet 27. august Snøspade skrev (24 minutter siden): Gleder meg veldig! Men skulle absolutt ønske at de gikk for en skikkelig Remake, i stedet for en Remaster. Er ikke akkurat som om Microsoft greier å lage noe annet bra for tiden, så kunne like gjerne brukt tid på remake av de tre første spillene. Enig. Jeg kjøpte det originale spillet på Microsoft store en gan i tiden, og fikk vite at den oppussede utgaven er gratis for de som eier det originale fra før av. 1
phraze Skrevet 27. august Skrevet 27. august Og Sony er nok et skritt nærmere sitt monopol.. Og før noen sier det, Sony eier ikke Arrowhead så at Helldivers 2 kom til Xbox i går etter neppe noe Sony har gjort ut av godheten i hjertene sine. Xbox/Microsoft derimot eier The Coalition som holder i Gears nå. Men jeg håper vi får Gears 2-5 samt Halo CE-Infinite på PS5 så jeg kan selge min Xbox og kun forholde meg til PS5 og Switch 2 fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå