Gå til innhold

Funcom har satt dato for den første Dune: Awakening-utvidelsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forventet ikke kjøpe-DLC så tett etter lansering, men er glad for at vi får fortsette med Main Story uten denne.

Ser for meg at DLC-innhold blir et nytt område på overworld-kartet som man kan reise til. Det er jo en ålreit måte å løse det på, ingame.

Det jeg ikke ser for meg, er at DLC bøter på problemet med manglende endgame - det bare utsetter det litt, hvis man i det hele tatt ønsker å betale for det, da.

Ei heller har vi noen idé om hva de vil gjøre med endgame.

Misforstå meg rett, spillet er fantastisk opp til endgame allerede.

Har lagt ned >200 timer med venner, så det har absolutt vært verd pengene, men vi har nådd det punktet hvor vi har masse ressurser men ingenting å egentlig bruke dem til.

• 2 uker senere...
Skrevet
har også lagt inn vel over 600 timer med gameplay til dette spillet men kan si med sikkerhet at ingenting får meg tilbake med mindre dem lanserer egne host servere lagg og bugs og forferdelig endgame er hovedskylda til hvorfor jeg ikke kommer til bake til ScamCom sitt forferdelige alternativ til et overlevelses spill i dune universet
Skrevet
7 minutes ago, DeathXV88 said:

og forferdelig endgame er hovedskylda til hvorfor jeg ikke kommer til bake til ScamCom sitt forferdelige alternativ til et overlevelses spill i dune universet

De har med andre ord ikke lært av Age of Conan. Trist. 

Skrevet
Krig og fred skrev:
7 minutes ago, DeathXV88 said:

og forferdelig endgame er hovedskylda til hvorfor jeg ikke kommer til bake til ScamCom sitt forferdelige alternativ til et overlevelses spill i dune universet

De har med andre ord ikke lært av Age of Conan. Trist. 

nøyaktig jeg spilte ikke age of conan så jeg kom in blind hadde jeg vist om hvor dårlig dem håndterte AoC hadde jeg aldrig gjit dem pengene mine for og spille dette søpplet
Skrevet
On 9/2/2025 at 2:36 PM, DeathXV88 said:

har også lagt inn vel over 600 timer med gameplay til dette spillet men kan si med sikkerhet at ingenting får meg tilbake med mindre dem lanserer egne host servere lagg og bugs og forferdelig endgame er hovedskylda til hvorfor jeg ikke kommer til bake til ScamCom sitt forferdelige alternativ til et overlevelses spill i dune universet

En "scam" som var så ille at du brukte 600 timer på å hate spillet tydeligvis. 🤪

Utrolig hva folk klarer å lire av seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...