Lyncs Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Etter bare 2 spørsmål så blir jeg bedt om å oppgradere til pro-versjon. Men i listen som kommer opp på skjermen da vises bare GPT4o og ikke 5o-versjonen. Hva betyr det?
Krig og fred Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden ChatGPT burde koste 1000 kroner per måned. Da hadde vi sluppet at folk som ikke kan skrive kan jukse på skole eller jobb. 2
Olsenhower Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Jeg har Chatgpt Plus og kan skrive så mye jeg vil (160 meldinger hver tredje time) med GPT5. Det har ikke kommet 5o ennå. Hvis du er på gratisversjon så får du vel 10 meldinger til GPT5 før du blir flyttet til GPT5 mini. Edit: dette er via Chatgpt sin app. Du bruker "Chatbot app"? Da vet jeg ikke Endret 6 timer siden av Olsenhower
Lyncs Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Olsenhower skrev (1 time siden): Jeg har Chatgpt Plus og kan skrive så mye jeg vil (160 meldinger hver tredje time) med GPT5. Det har ikke kommet 5o ennå. Hvis du er på gratisversjon så får du vel 10 meldinger til GPT5 før du blir flyttet til GPT5 mini. Edit: dette er via Chatgpt sin app. Du bruker "Chatbot app"? Da vet jeg ikke Når kom Gpt5? Jeg bruker ikke noe app men får den opp i nettleser. Kan man innstallere app på PC?
Olsenhower Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Lyncs skrev (5 timer siden): Når kom Gpt5? Jeg bruker ikke noe app men får den opp i nettleser. Kan man innstallere app på PC? Gpt5 kom for noen dager siden, og ja, kan installere Chatgpt på PCen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå