Spillredaksjonen Skrevet i går, 05:11 Skrevet i går, 05:11 Blokkerte over 300 000 forsøk på juks i Battlefield 6-betaen Les hele saken på Gamer.no»
Fenris Helheim Skrevet i går, 08:20 Skrevet i går, 08:20 Desto mer barrierer jo bedre. Online spilling på pc må reddes, uansett hva virkemidler som må til. Å låse ute linux er en god ting da de ofte har fritak fra kernel krava hos blant annet Easy anticheat visst nok. Folk må bare lære å tilpasse seg. Er nok mye mer spill i framtida som vil ha samme og høyere krav. Kanskje legge til i artikkelen vor mange spill som krever det samme som BF6 så folk får se?
Feenyx Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) 4 hours ago, Fenris Helheim said: Desto mer barrierer jo bedre. Online spilling på pc må reddes, uansett hva virkemidler som må til. Å låse ute linux er en god ting da de ofte har fritak fra kernel krava hos blant annet Easy anticheat visst nok. Folk må bare lære å tilpasse seg. Er nok mye mer spill i framtida som vil ha samme og høyere krav. Kanskje legge til i artikkelen vor mange spill som krever det samme som BF6 så folk får se? Et kjapt googlesøk gav meg følgende spill som krever Secure Boot. Noen var på reddit, andre på steamcommunity: Battlefield 6 Battlefield 2042 Call of Duty: Black Ops 7 Call of Duty: Black Ops 6 Season 5 Valorant Fortnite (tournaments) The Finals EA Sports FC Counter-Strike 2 FaceIt Servers League of Legends (Vanguard) ARC Raiders "Mange" vil jeg ikke påstå er riktig, men folk flest har nok vært borti minst ett eller to av dem. Endret 20 timer siden av Feenyx
Oly Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Det har alltid forundret meg at folk vil jukse på online spill. Spesielt hvis det ikke er penger involvert. Noen må ha en slik mentalitet kombinert med et stort ego om at de må være best, om så juksing må til. Så har man de som mener at om noen gjør det bedre enn dem i et spill, så må motstanderen jukse, så da er det moralsk rett at de også jukser (selv om motstanderen bare er bedre, og ikke jukser). Kommer det en anticheat til et spill som funker ok, så er det nok et miljø med folk som prøver alt de kan for å klare å omgå dette systemet, med kodere, hackere, og sikkert et stort community med juksere som venter i spenning på at de kan begynne å jukse igjen uten å bli tatt. Jeg har mer forståelse om barn blir tatt i juksing i online spill enn voksne mennesker, men det er litt fascinerende at det for en gruppe mennesker er om å gjøre å jukse seg til gode resultater, når det ikke en gang er penger å tjene ved å jukse seg til topps. Muligens er behovet for å bli beundret av andre for sine prestasjoner en motivasjon for mange som jukser, i håp om at juksingen aldri blir avslørt.
MuffinMatt Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Under første helg i betaen møtte jeg to sikre cheaters(en ble hengt ut på reddit av andre brukere også). Jeg kan ikke si at dette er spesielt bra eller dårlig. Men det er vel noe bedre enn Warzone mtp antall matcher og antall spillere per match.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå