Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg føler at elskeren min ikke setter pris på meg

Gjest f1885...ab3

Anbefalte innlegg

Skrevet
Duriello skrev (11 minutter siden):

Som i ; Det beskriver en situasjon der noen bruker smiskende eller manipulerende ord for å lure eller bedra noen. Det handler om å utnytte tillit eller gode intensjoner for egen vinning.

En slanges tunge :laugh:

• Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Duriello skrev (1 minutt siden):

Eller som en krukke med honning. 😅 

Har du prøvd å spise en loffskive med honning på? Høres nasty ut, men jeg liker det

Skrevet
Martelè skrev (2 minutter siden):

Har du prøvd å spise en loffskive med honning på? Høres nasty ut, men jeg liker det

Å bruke honning som pålegg er jo ikke uvanlig, men lite relevant til tråden. 😁

Gjest f1885...ab3
Skrevet
Duriello skrev (20 minutter siden):

Som i ; Det beskriver en situasjon der noen bruker smiskende eller manipulerende ord for å lure eller bedra noen. Det handler om å utnytte tillit eller gode intensjoner for egen vinning.

Nei. For å ikke få kjønnssykdommer. Slippe kondom 

Anonymous poster hash: f1885...ab3

Gjest 4c119...a88
Skrevet

Noen ganger så gir sangen til Ariana Grande, «thank you, next» virkelig gjenklang. Sangen går gjennom erfaringene som har gjort Ariana til personen hun er i dag. Prøv å snakk sammen og avslutt på en fin måte, så løser det seg nok på arbeidsplassen også.

Jeg skal ikke moralisere. Det har lite for seg. Men når dere inngikk denne løse relasjonen så var det antakelig med en idé om at begge skulle få dekket sine behov. Når dynamikken endrer seg så er det noen ganger lurt å ikke gå inn for å øse ut av det negative. Men å fokusere på det som har vært bra. 

«Hei, X. Takk for mange fine stunder sammen på privaten. Jeg opplever at dynamikken vår ikke lenger fungerer optimalt. Derfor har jeg behov for å trekke meg tilbake fra denne og fokusere på å se etter mer langvarige relasjoner som jeg kan leve i over tid. Vi ses som vanlig utover uken, og fra min side er det ingen vonde følelser eller annet. Ønsker deg en finfin dag videre og gode vibber.» 

Anonymous poster hash: 4c119...a88

Gjest 65622...5a5
Skrevet
Gjest f1885...ab3 skrev (12 timer siden):

Nei. For å ikke få kjønnssykdommer. Slippe kondom 

Hvilken garanti har du for at han ikke er med andre enn deg her i Norge? Jeg hadde ikke stolt slik på en som i utgangspunktet er utro mot kona si. 

Bruk kondom!

Anonymous poster hash: 65622...5a5

Skrevet
14 hours ago, Martelè said:

PTSD kan være en forklaring, men ikke en unnskyldning. 

Det er ingen som har sagt det er en unnskyldning. 

Ærlighet for familien er en universell "lov".
Fortidens synder vil alltid være der, og de vil uunngåelig komme frem. 

Å ja, hva med at du spør mor eller far om de noen gang har hatt anal-sex. Gjør det også kan du rapportere til oss om hva svaret ble. 

Jeg har null problem med å være denne trådens ensomme moralpoliti

Du har ingen rett til å være moralpoliti. Du fremstår bare trangsynt og ensidig. 

• Liker 3
Gjest f1885...ab3
Skrevet
Gjest 65622...5a5 skrev (4 timer siden):

Hvilken garanti har du for at han ikke er med andre enn deg her i Norge? Jeg hadde ikke stolt slik på en som i utgangspunktet er utro mot kona si. 

Bruk kondom!

Jeg har sex med andre, har ikke sagt det til han 🙈

Skrevet
Gjest f1885...ab3 skrev (13 minutter siden):

Du er et skikkelig trainwreck, haha

Gjest 65622...5a5
Skrevet
Gjest f1885...ab3 skrev (17 minutter siden):

Du sier dere har avtale om å være "eksklusive " med at dere kun har sex med hverandre for å slippe kjønnssykdommer fordi dere ikke bruker kondom. Likevel sier du at du har sex med andre enn han. 

Sorry, men der forsvant min sympati / empati for deg ut døra også. Man gjør ikke slikt mot en fast sexpartner. 

Sier meg ferdig i denne tråden tror jeg. 

Gjest f1885...ab3
Skrevet
Gjest 65622...5a5 skrev (18 minutter siden):

Du sier dere har avtale om å være "eksklusive " med at dere kun har sex med hverandre for å slippe kjønnssykdommer fordi dere ikke bruker kondom. Likevel sier du at du har sex med andre enn han. 

Sorry, men der forsvant min sympati / empati for deg ut døra også. Man gjør ikke slikt mot en fast sexpartner. 

Sier meg ferdig i denne tråden tror jeg. 

Ja. Fordi hvordan han er med meg. Han sletter meg alltid når han skal til hjemlandet og jeg aner aldri om jeg hører fra han igjen. Vi har bare hatt sex 4 ganger i 2025. 

Gjest f1885...ab3
Skrevet
Gjest f1885...ab3 skrev (Akkurat nå):

Ja. Fordi hvordan han er med meg. Han sletter meg alltid når han skal til hjemlandet og jeg aner aldri om jeg hører fra han igjen. Vi har bare hatt sex 4 ganger i 2025. 

Fordi han enten avlyser eller at det ikke passer. 

Gjest f1885...ab3
Skrevet
Gjest f1885...ab3 skrev (Akkurat nå):
Gjest f1885...ab3 skrev (1 minutt siden):

Ekspander  

Fordi han enten avlyser eller at det ikke passer. 

Han forsvant bare fra min snap i sommer og ble borte i 5 uker... plutselig var han giret igjen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...