torbjornhb Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Hei🙂 Skal kjøpe tilgang til Premier League og står mellom å benytte et tilbud fra Altibox, eller fra Viaplay. Har mest lyst på tilbudet fra Viaplay ettersom det er kun de som tilbyr pakken som også inkluderer Champions League og FA Cup fra TV2, men jeg er veldig i tvil om hvordan appen deres fungerer. I dag er jeg veldig fornøyd med Altibox appen og hvordan kanalene både på TV-en og alle enheter som har Altibox appen installert, og med Viaplay gjennom Altibox vil kanalene dukke opp rett i Altibox appen. Jeg regner med at dersom man kjøper Viaplay utenfor Altibox, så er det kun Viaplay appen som fungerer, oh kanalene vil være utilgjengelig i Altibox. Stemmer det? I så fall er jeg veldig spent på andres erfaringer med Viaplay appen. Kommer det opp en egen fange med "kanaler" i appen? Får man tilgang til opptak? Og hvor mange skjermer kan se innhold samtidig, bortsett Premier League som er begrenset til kun en? Setter pris på alle svar 🙂
Hårek Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Viaplay er vel en strømmetjeneste som du må se med Viaplay app, uansett hvem du kjøper den hos. Akkurat som NRK TV er en egen app, den er forskjellig fra kanalene i Altibox app. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå