Gå til innhold

Battlefield 6 tråden (PC og Konsoll)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk ikke spilt like mye beta i dagene som var som jeg håpet. Ble vel level 17 eller noe. Men gøy var det. Fikk litt abstinenser i dag, og lastet ned Battlefield 4 til PCn. Og etter å ha lastet ned en update til Punkbuster anticheat softwaren, fra dens utvikler side, så funka det. Og ble overrasket over at det var såpass liv på serverne fortsatt.  Er jo et gammel spill, men det var moro lell.

Endret av Dr.Peedee
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dr.Peedee skrev (7 timer siden):

Nice!

Nå er det jo cross play tilgjengelig mellom konsoll og PC, men er det, eller kommer det, en mulighet for å kun spille mot andre konsoll spillere? Altså Xbox brukere og PS 5 brukere, men uten PC brukere? 

Selve innstillingen er kun av eller på, men når cross-play er  så er det egentlig "console preferred". Når man har den på, så vil den prioritere PS5 og Xbox, og kun fylle på med PC hvis det blir nødvendig. Nå husker jeg ikke om det var synlig i betaen, men jeg tipper at det blir å være et ikon som viser plattformen. Så da kan man vel kanskje se hvor mye det blir å stemme.

Jeg blir nok å måtte spille med cross-play på en del, da jeg tidvis spiller med noen på PC, men så lenge det ikke er cheaters så går det fint. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Comma Chameleon skrev (17 timer siden):

Selve innstillingen er kun av eller på, men når cross-play er  så er det egentlig "console preferred". Når man har den på, så vil den prioritere PS5 og Xbox, og kun fylle på med PC hvis det blir nødvendig. Nå husker jeg ikke om det var synlig i betaen, men jeg tipper at det blir å være et ikon som viser plattformen. Så da kan man vel kanskje se hvor mye det blir å stemme.

Jeg blir nok å måtte spille med cross-play på en del, da jeg tidvis spiller med noen på PC, men så lenge det ikke er cheaters så går det fint. 

Takk for info! :)

Skrevet
Dr.Peedee skrev (På 11.8.2025 den 19.29):

ble overrasket over at det var såpass liv på serverne fortsatt.  Er jo et gammel spill, men det var moro lell.

Mye hype rundt Battlefield om dagen. Så frem til 10. Oktober kommer det til å være mye aktivitet i gamle Battlefield titler. Bare å spille mens hypen enda lever!

Skrevet
Mus Musculus skrev (9 minutter siden):

Mye hype rundt Battlefield om dagen. Så frem til 10. Oktober kommer det til å være mye aktivitet i gamle Battlefield titler. Bare å spille mens hypen enda lever!

Det stemmer nok. Men jeg var inne for et år siden også. Var liv da også. Men sikkert mer nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...