Gjest 08cc9...608 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Er det noen damer her inne som kan svare på spørsmål angående spontanabort? Anonymous poster hash: 08cc9...608
Gjest 08cc9...608 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden jeg mistet for litt over en mnd siden og fikk da piller for og få ut restene som ikke funket, to uker etter fikk jeg kraftige blødinger som varte i to uker så dro jeg på lege vakten på grunn av blødingene som ikke ga seg og ble da henvist til sykehuset og fikk nye piller for og få ut restene men dem funket heller ikke så da måtte jeg ha en utskraping for noen dager siden, dagen etter hadde jeg nesten ingen blødinger men dem kom fort tilbake igjen etter å ha vært ute på tur. så det jeg lurer på er hvor lenge kan man forvente å blø etter utskrapningen? jeg føler jeg ikke kan bevege meg noe serlig for da blir det bare værre, så er ganke lei av disse blødningene nå Anonymous poster hash: 08cc9...608
leticia Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Gjest 08cc9...608 skrev (42 minutter siden): jeg mistet for litt over en mnd siden og fikk da piller for og få ut restene som ikke funket, to uker etter fikk jeg kraftige blødinger som varte i to uker så dro jeg på lege vakten på grunn av blødingene som ikke ga seg og ble da henvist til sykehuset og fikk nye piller for og få ut restene men dem funket heller ikke så da måtte jeg ha en utskraping for noen dager siden, dagen etter hadde jeg nesten ingen blødinger men dem kom fort tilbake igjen etter å ha vært ute på tur. så det jeg lurer på er hvor lenge kan man forvente å blø etter utskrapningen? jeg føler jeg ikke kan bevege meg noe serlig for da blir det bare værre, så er ganke lei av disse blødningene nå Anonymous poster hash: 08cc9...608 Trist at du har vært gjennom så mye etter spontanaborten ❤️ Det er normalt å blø noen dager, du kan få varierende blødning / utflod 1 - 2 uker etter utskrapningen. Det du må være oppmerksom på er hvis blødningen bare øker og øker eller hvis du får feber. Blødningen skal avta gradvis. Du må ikke være redd for å bevege deg, de blodrestene som er inni der skal uansett ut. Men som sagt hvis det bare øker på eller du får feber da må du ta kontakt med lege. Endret 12 timer siden av leticia glemt ord 2
Gjest 08cc9...608 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden leticia skrev (1 time siden): Trist at du har vært gjennom så mye etter spontanaborten ❤️ Det er normalt å blø noen dager, du kan få varierende blødning / utflod 1 - 2 uker etter utskrapningen. Det du må være oppmerksom på er hvis blødningen bare øker og øker eller hvis du får feber. Blødningen skal avta gradvis. Du må ikke være redd for å bevege deg, de blodrestene som er inni der skal uansett ut. Men som sagt hvis det bare øker på eller du får feber da må du ta kontakt med lege. ok Anonymous poster hash: 08cc9...608
Gjest 08cc9...608 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden går det fint å bade om en uke da? Anonymous poster hash: 08cc9...608
Tussi Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Gjest 08cc9...608 skrev (10 minutter siden): går det fint å bade om en uke da? Anonymous poster hash: 08cc9...608 Du blr unngå å bade til du er helt ferdig med blødningen. Du bør også unngå tamponger i den fasen, og sex Endret 8 timer siden av Tussi
Gjest 08cc9...608 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Tussi skrev (27 minutter siden): Du blr unngå å bade til du er helt ferdig med blødningen. Du bør også unngå tamponger i den fasen, og sex blør ikke så mye at jeg føler at jeg trenger det uansett og frister lite med sex når jeg blør Anonymous poster hash: 08cc9...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå