Salvesen. Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Kjetil Lura skrev (6 minutter siden): Min kostete 715000 i 2022? Seriøst? Det kunne du selv finnet ut av? Men får nå ikke velge ny nx.Så ny Toyota, får den 23/9 om alt er ok(håper du skjønner det? Men snart bare el er også hos toyota For å si det milt? Hater at ikke jeg kan velge bilen jeg vi kjøpe. Kan ikke lade den bilen jeg har(nx 450H+ 22) Nei jeg kan ikke finne ut av hva din bil kostet. En har opsjoner en kan legge ved osv.
Kjetil Lura Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden On 8/20/2025 at 7:51 AM, Hanhijnn said: Betale ekstra for å slippe å spare penger...??? Jaja, (noen få) folk er rare. Jepp, er vi ikke det alle(rare) av og til?
Kjetil Lura Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 1 minute ago, Salvesen. said: Nei jeg kan ikke finne ut av hva din bil kostet. En har opsjoner en kan legge ved osv. Ring lexus, så for du svaret på hva prisene var da lexus nx 450h+ kom. ... ¤ En har opsjoner en kan legge ved osv¤. Nei. Skjekk det det selv, og vis meg hvordan lexus/toyota operer Hehe, er du kverulant nå?
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Kjetil Lura skrev (9 minutter siden): Ring lexus, så for du svaret på hva prisene var da lexus nx 450h+ kom. ... ¤ En har opsjoner en kan legge ved osv¤. Nei. Skjekk det det selv, og vis meg hvordan lexus/toyota operer Hehe, er du kverulant nå? Eller så kan du bare legge ved kvitteringen så sparer vi mye tid..
Hollabaloo Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Kjetil Lura skrev (12 minutter siden): Hehe, er du kverulant nå? Nå beskylder du andre for det du selv gjør. Projeksjon kalles det. Du og @Salvesen. er som to barnehagebarn som krangler i en sandkasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå