Spillredaksjonen Skrevet søndag kl 05:00 Skrevet søndag kl 05:00 Anmeldelse: Donkey Kong Bananza Donkey Kongs nye eventyr er noe utenom det vanlige. Les hele saken på Gamer.no» 1
bubba477 Skrevet søndag kl 06:12 Skrevet søndag kl 06:12 Grafikken i selve verdenen virker skuffende. Ser gammelt ut.
Ele Skrevet søndag kl 06:54 Skrevet søndag kl 06:54 bubba477 skrev: Grafikken i selve verdenen virker skuffende. Ser gammelt ut. Du må nesten sammenligne med Switch 1 spill og ta med i betraktningen at alt du ser kan ødelegges, da bør du ikke bli skuffet. Spillet ser mer enn bra nok ut og er fantastisk å spille☺️ 2
Jomb Skrevet søndag kl 13:46 Skrevet søndag kl 13:46 David Wise lagde musikken i Donkey Kong Country. Ikke Grant Kirkhope. Han lagde kun til DK64. 1
Jomb Skrevet søndag kl 13:52 Skrevet søndag kl 13:52 (endret) bubba477 skrev (9 timer siden): Grafikken i selve verdenen virker skuffende. Ser gammelt ut. De bruker voxel grafikk i stedet for polygoner. Det er mye mer ressurskrevende enn tradisjonelle polygoner, som ikke vil funke når man fritt skal kunne "endre" på terrenget. Mens de fleste er primitive og tenker "kraftigere konsoll = bedre grafikk", er Nintendo mer innovative og tenker heller "hva slags gameplay mekanikker kan vi bruke maskinkraften til, som ikke lot seg gjøre før?" Endret søndag kl 15:20 av Jomb 2 1
Chaos_Niddhogg Skrevet søndag kl 15:37 Skrevet søndag kl 15:37 Ser at jeg kan bruke 2 joy-cons med bevegelsekontroller. DET høres bra ut =) 1
Chaos_Niddhogg Skrevet søndag kl 15:40 Skrevet søndag kl 15:40 bubba477 skrev: Grafikken i selve verdenen virker skuffende. Ser gammelt ut. Hva mener du egentlig med "ser gammelt ut"? Ikke next-gen? 1
Jorgny Skrevet søndag kl 17:58 Skrevet søndag kl 17:58 Jomb skrev: David Wise lagde musikken i Donkey Kong Country. Ikke Grant Kirkhope. Han lagde kun til DK64. Tusen takk for at du sa ifra! - Jørgen. 1
Milarwen Skrevet onsdag kl 21:35 Skrevet onsdag kl 21:35 (endret) On 7/20/2025 at 3:52 PM, Jomb said: De bruker voxel grafikk i stedet for polygoner. Dette er faktisk helt feil. De bruker en usynlig voxel grid, men grafikken og de synlige elementene er polygoner. Dette kan heller ikke sammenlignes med Teardown som faktisk har synlige og interaktive voxels. Terrenget har mest liket med Empyrion Galactic Survival, av spill jeg kjenner til. Endret onsdag kl 21:36 av Milarwen
Jomb Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Milarwen skrev (14 timer siden): Dette er faktisk helt feil. De bruker en usynlig voxel grid, men grafikken og de synlige elementene er polygoner. Dette kan heller ikke sammenlignes med Teardown som faktisk har synlige og interaktive voxels. Terrenget har mest liket med Empyrion Galactic Survival, av spill jeg kjenner til. Du har helt rett. Voxel er ikke i stedet for polygoner. Men dette gjør uansett ikke poenget mitt om hvor krevende det er å kjøre irrelevant, tvert i mot. Ettersom polygoner på voxel områder genereres på nytt når det ødelegges, i tillegg til at data i et enormt stort voxel register også oppdateres. Endret 19 timer siden av Jomb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå