Gå til innhold

Valg av ringeklokke med video?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte meg Reolink fordi den hadde støtte for RTSP+ONVIF og Homey, samt mulighet for lokal lagring på egen server til NVR via FTP.

For UniFi G4, som også har støtte fro RTSP+ONIVIF (men via UniFi hva nå enn det betyr, kanskje via kun UniFi sin egen App), Den hadde kun indirekte støtte til Homey (via Home Assistant + MQTT/RTSP). Den støttet lokalt lagring men kun med UniFi Protect NVR.

Jeg sjekket nå nettopp for G6

Sitat

The UniFi G6 Doorbell supports RTSP streaming, but you'll need to enable it in the UniFi Protect settings for the doorbell and then convert the provided RTSPS URL to a standard RTSP URL for use in other applications like VLC or Home Assistant.

UniFi G6 Doorbell does not natively support ONVIF; however, it is powered by the UniFi Protect platform, which offers powerful features like AI-driven detection and local data storage. If you need an ONVIF-compatible doorbell, consider other brands like Reolink, or use the G6 within the UniFi Protect ecosystem for best results.

UniFi G6 Doorbell is supported by Homey via the official Ubiquiti UniFi Protect app

Men ser ikke ut som den har mulighet for WiFi.

Endret av DJViking
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har kjøpt nettbrett for å kunne vise hvem som ringer på dørklokken?
Hvor man kan se, høre, snakke med dem som er på andre siden av døren (hvis man absolutt ikke ønsker å åpne døren, ennå).

Det er vel bare å kjøpe et veldig billig, flatt Android nettbrett med frontkamera, og høyttalere.
Trenger jo ikke å være så veldig kraftig nettbrett, siden det kun skal fungere som display.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...