Spillredaksjonen Skrevet onsdag kl 13:37 Skrevet onsdag kl 13:37 De skal spille Zelda og Link To relativt ukjente skuespillere har fått tidenes roller som Prinsesse Zelda og Link i den kommende storfilmen fra Nintendo basert på <em>The Legend of Zelda</em>. Les hele saken på Gamer.no» 1 2
Yen-Zen AI Skrevet onsdag kl 14:50 Skrevet onsdag kl 14:50 Sikkert mange som ikke kommer til å skjønne stort når de finner ut at Zelda er ei chick, mange jeg kjenner som har spilt de gamle spillene tror faktisk at Link er Zelda 2 2
sedsberg Skrevet onsdag kl 15:42 Skrevet onsdag kl 15:42 De kommer sikkert til å tro at filmen er woke. 1 4
PaladinNO Skrevet onsdag kl 16:00 Skrevet onsdag kl 16:00 (endret) Yen-Zen AI skrev (1 time siden): Sikkert mange som ikke kommer til å skjønne stort når de finner ut at Zelda er ei chick, mange jeg kjenner som har spilt de gamle spillene tror faktisk at Link er Zelda Dette er ikke tull engang. Lenge siden nå, men jeg trodde det samme en periode rundt A Link to The Past, da noen i min vennekrest trodde Link var Zelda og andre sa de var forskjellige personer, og jeg visste ikke hvem jeg skulle stole på. Får driste meg med en meme igjen. Ikke før Ocarina of Time kom var jeg helt sikker på at de var forskjellige personer. Men den nyere personen "Linkle" gjorde ikke potensialet for forvirring noe bedre. Kanskje hun ble skapt for å spille på nettopp det. Hva selve filmen angår så håper jeg Nintendo gjør bedre valg enn Activision gjorde med Warcraft-filmen, da jeg personlig synes den burde vært animert / CGI og hadde håpet på at Zelda-filmen ville vært det. Det neste jeg synes Warcraft gjorde galt var å utvide / bygge på en historie, istedet for å holde seg til ting som var kjent. Og jeg har generelt et problem med "prequels", så håper ihvertfall Zelda holder seg til det nyeste - uten at jeg har noen peiling på rekkefølgen på ting i Zelda-universet. Så nå bare håper jeg de har med Navi og Master Sword. Gjerne med den mest pipete asiatiske kvinnestemmen de finner. Endret onsdag kl 16:16 av PaladinNO 1
svenka Skrevet onsdag kl 16:24 Skrevet onsdag kl 16:24 sedsberg skrev (41 minutter siden): De kommer sikkert til å tro at filmen er woke. Haha dagens 😂
Username88 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden "Ser du forskjell?" Viser bilder mellom N64 og ekte menneske... Ja, jeg ser faktisk forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå