Deechon Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli En av hobbyene mine er å drive med trening deriblant kondisjon og styrketrening, men i det siste har jeg ønsket å utvide det til å også inkludere sport for fellesskapets og sosial skyld. Jeg pleide å spille fotball som liten gutt og litt sporadisk med venner i tenårene men har ikke spilt på en god stund nå (er 28) Jeg kunne tenkt meg å begynne med fotball igjen nå som voksen, men lurer litt på hvor mye som skal til? Jeg ser at lokalmiljøet mitt har to voksenlag i 4 og 6 divisjon. Tror dere man kan komme seg greit inn f.eks B laget på 6 div uten å måtte trene ball en del først? Har ikke tatt kontakt med klubben enda, men bare tenkte å poste her for å høre om noen andre har spilt tidligere og kjenner opplegget og treningsrutinene. Jeg aner ikke hvor gode eller dårlige ballferdighetene mine er da jeg ikke har spilt på en stund så... 😅
Mr.Duklain Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Tror det skal gå fint jeg Men regn med at du i begynnelsen kanskje lander litt på benken, i hvert fall under de "viktige" kampene. Lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå