-Duffman- Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Jeg prøver å finne trekk til min sofa, men når jeg bruker ordet "sofapute" så tror folk og søkemotorer at jeg mener sånne små dekorative puter man putter i sofaen. Men det jeg mener er putene som sofaen består av. Putene man sitter på. Jeg trenger nye trekk til dem. Noen som vet hvor man kan få kjøpt trekk til slike puter? Eller hvor man kan få kjøpt hele puter?
Datata Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden På den møbelfabrikken som laget sofaen, men sannsynligheten for at du får tak i trekk er vel nærmest lik null, dvs at det er utgått, det er ikke lenge de lager de samme modellene. Men det finnes de som lager sånt på bestilling, det kan være en mulighet. Skal tro om de kaller seg «møbeltapetserere»?
onkel_jon Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Som over sier, hvis det er puter som kan taes av så finnes folk som kan trekke om men sjansen at de finner matchende farge er vel ikke så stor, da må du trekke om hele sofaen og blir nok nesten dyrere enn ny sofa. Hvis putene er bare flekkete og ikke hull i så kan du jo prøve å levere de til rens, kanskje de får av flekkene, vet i Oslo har de proffe sofa rensere. Endret 23 timer siden av onkel_jon
mobile999 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden -Duffman- skrev (På 9.7.2025 den 11.09): Noen som vet hvor man kan få kjøpt trekk til slike puter? Jeg ser også etter slike og vurderer å kjøpe noen "sofa slipcover" på Aliexpress.
-Duffman- Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Putene har mange hull. Det er en gammel sofa som antagelig er fra 80 tallet. Jeg bryr meg ikke om å matche farge eller still eller noe. Trenger bare nye trekk. mobile999 skrev (10 timer siden): Jeg ser også etter slike og vurderer å kjøpe noen "sofa slipcover" på Aliexpress. Interessant! Skal se på dem! Jeg tror jeg har hørt om trekk man bruker for å beskytte sofaer fra dyr som liker å ligge i sofaen også. De er kanskje mer slitesterke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå