Spillredaksjonen Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Analytiker: – Folk vil samle, ikke spille «Steam-ekspert» mener Valve har fått til noe Netflix aldri klarte: Hvordan selge underholdning til folk som allerede har mer enn nok. Les hele saken på Gamer.no» 1
Sjørøver Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Nei, dette er bare løgn. Finnes ikke snev av sannhet i det. 1
Zeph Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Eg har delt biblioteket mitt i kategorier etter om eg har fullført dei eller ei. Dei eg aldri har fullført var stort sett bomkjøp på salg, men av og til prøver eg meg på eit spel og fullfører det. To ting hjelper med å unngå feil kjøp eller spel som aldri blir spelt: Betre sjekk av kva spel det er, mekanikkar osv. SteamDB, der du ser at spel stort sett alltid kjem på eit minst like godt tilbod som før, så det er sjeldan noko poeng å kjøpe spel ein ikkje har planar om å spele dei neste månadane kun fordi det er på tilbod. Fleire av spela kunne eg sikkert fullført og likt, men det er så mange spel der ute og eg har så lite tid til speling at når eg først skal bruke tid på det så vil eg prioritere. Etter nokre år får mange spel 50-90% rabatt, så det er ikkje nødvendigvis dei enorme summane ein har kasta vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå