Labelle Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Hei. Har en octavia 2018 modell. Det ene vinduet på passasjersiden har begynt å åpne seg til nøyaktig samme nivå hver gang jeg prøver å lukke det. Hva kan det skyldes? Skal jeg ha det lukket må jeg trykke litt og litt på knappen enten på førersiden eller passasjersiden til det har gått så å si helt opp. Kjører jeg knappen helt opp går det til full lukking med åpner seg igjen. Snapchat-1414293472.mp4 Endret 18 timer siden av Labelle
BadCat Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Prøv å rekalibrere vinduet ved å ta det helt ned mens du holder knappen nede i noen sekunder etter at det er nede og så opp igjen og holde knappen inn noen sekunder når det er lukket. Noen sekunder kan for eksempel være 3-5. På noen biler må man holde knappen inne i >= 10 sekunder. Endret 17 timer siden av BadCat
Labelle Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden BadCat skrev (6 timer siden): Prøv å rekalibrere vinduet ved å ta det helt ned mens du holder knappen nede i noen sekunder etter at det er nede og så opp igjen og holde knappen inn noen sekunder når det er lukket. Noen sekunder kan for eksempel være 3-5. På noen biler må man holde knappen inne i >= 10 sekunder. Takker for tips men det endret ikke noe for min del.
Hollabaloo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Hvis det hadde skjedd med min 2014 Golf, som sikkert deler mye av teknikken med sin konsernbror Octavia, så ville jeg Spurt chatGPT samt googlet for å få et bilde av om det er en kjent feil og eventuelt hvordan andre hadde løst det. Litt avhengig av 1) sannsynligvis også koblet til VCDS og sett etter relaterte feilkoder En potensiell "quick fix" som jeg personlig ikke ville vært redd for å teste på min egen bil, ville vært å koble fra batteriet noen minutter, så koblet til og kjørt rekalibrering av vinduet for å se om problemet forsvant da. Endret 10 timer siden av Hollabaloo
BadCat Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 1 hour ago, Labelle said: Takker for tips men det endret ikke noe for min del. Det kan hende du må prøve flere ganger.
BadCat Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Eventuelt kan du prøve å ta ned vinduet, hold knappen inne noen sekunder. Skru av tenninga. Skru på tenninga litt senere. Hold ned igjen. Så ta viduet opp og hold knappen igjen. Endret 9 timer siden av BadCat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå