Spillredaksjonen Skrevet onsdag kl 18:09 Skrevet onsdag kl 18:09 Stellar Blade-utvikler med nytt gavestunt Stellar Blade-utvikler Shift Up gir bort mer enn 300 Nintendo Switch 2-konsoller til alle sine ansatte etter at de passerte tre millioner solgte eksemplarer. Les hele saken på Gamer.no» 1
Chaos_Niddhogg Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Må være moro å jobbe hos Shift Up ja. Kanskje derfor de har så mye "sjel" i spillene. Om de holder på videre sånn og SB2 blir bedre enn originalen kan de bli min nye Platinum (som dessverre lider). Er bare Tencent biten jeg er skeptisk til her, men for nå se. Men tror ikke dette er et hint om SB til S2. Er nok mer at S2 er den store nye greia for tiden, som PS5 og PS5Pro var de forrige gangene (ikke PS4, nei) og han Kim er blitt steinrik etter de gikk AS. Men er ikke umulig de kan lage en port til S2. Blir noe utvannet. Skal visst "spise V-ram" på PC ifølge DF. Men kan se de kan få det til. Sleng på Peach, Zelda etc kostymer så blir det bra. Og Sony som utgiver? De sier selv at Nintendo og S2 ikke er noe rival så for se hvor mye de mener det egentlig xD
Mala Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Stellar Blade er vel det kuleste jeg har spillt på PS5 til nå, klarte virkelig å finne roen og synke inn i det spillet. Shift Up gjengen virker som en motivert og kompetente utviklere Endret 19 timer siden av Mala 1
Gringorilla Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Gah, nå må jeg vel kjøpe Stellar Blade. Ønsker å støtte opp om slike selskaper. 2
Chaos_Niddhogg Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 8 hours ago, Mala said: Stellar Blade er vel det kuleste jeg har spillt på PS5 til nå, klarte virkelig å finne roen og synke inn i det spillet. Shift Up gjengen virker som en motivert og kompetente utviklere En av de feteste spillene noen gang synes nå jeg. Og synes Shift Up kan ta all den tiden de trenger til utviklingen av oppfølgeren, mens Sony og Tencent kan holde seg langrt unna uten om det økonomiske. Så blir det nok et fett spill som kanksje til og med kan toppe originalen 😃 1
Chaos_Niddhogg Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 8 hours ago, Gringorilla said: Gah, nå må jeg vel kjøpe Stellar Blade. Ønsker å støtte opp om slike selskaper. Du angrer nok ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå