Spillredaksjonen Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Lager TV av Duke Nukem: – Ingen skal fortelle meg hva jeg skal gjøre Mannen bak Castlevania og Devil May Cry ved roret. Les hele saken på Gamer.no»
Gringorilla Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Uff, skulle heller ønske Fallout-skaperne lagde dette og at det ble live action.
Username88 Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Gringorilla skrev: Uff, skulle heller ønske Fallout-skaperne lagde dette og at det ble live action. Duke Nukem er ikke woke.
Gringorilla Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Username88 skrev (3 minutter siden): Duke Nukem er ikke woke. Blir dere aldri lei av å høres dustete ut? 1
PaladinNO Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Har mange gode minner fra Duke Nukem 3D (spillte det en god del i 3. klasse) på slutten av 90-tallet, så en 3D dataanimert film / serie med Duke Nukem i samme stil som Starship Troopers: Invasion skal jeg gjerne se. R-rated live-action er også helt greit, type Deadpool & Wolverine. ...Og vennligst ikke si "Duke Nukem" og "woke" i samme setning, uansett sammenheng. Duke Nukem er en stereoidefyllt badass som ordner opp i en romveseninvasjon helt på egen hånd - mindre politisk enn det er det vanskelig å få til. Man får ta med en meme, selv om det ikke likes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå