Kakemons1 Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Jeg har bestillt en pakke på Internett. Den ble levert etter fristen så da fikk jeg denne meldingen i posten appen "pakken er innlevert etter fristen og vil bli sendt neste virkedag". Sånn har det nå vert i flere dager. Faktisk siden 13 juni. I dag når jeg skulle kontakte posten via chat for å etterlyse pakken så fikk jeg beskjed om at det var stengt. I den forbindelse så tenkte jeg å like gjerne prøve å spørre "den dumme chatboten" om han kunne spore pakken for meg. Når jeg ber chatboten spore pakken via sendingsnummer så får jeg feilmelding om at noe gikk galt og at han ikke kunne spore sendingen. Men når jeg ber chatboten spore via kollinummer derimot så sier chat boten at sendingen er ankommet hentested og er klar til å hentes. Kort oppsummert så er det ingen oppdatering i appen men på kollinummer hos chatbot så er varen ankommet hentestedet. Hvordan kan dette ha seg?
Datata Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Posten veier er uransakelige så det er ikke godt å si! Men om pakken din er ankommet hentested, og da er det sikkert bare å hente den i morgen. Det er tydelig at det likevel er noe feil her, ett nr virker, det andre ikke, men har du siste versjon av Posten-appen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå