Gå til innhold

Både stuekonsoll og håndholdt for den neste Xbox-generasjonen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

folk klager på prisen på switch 2 men der får du 2 konsoller for prisen av 1, neste xbox må du ha 2 enheter 😛 Men det bør vel være mulighet å koble den håndholdte til tv`en.

Endret av onkel_jon
Skrevet

Skjønner godt de som klager. Det er som regel folk som bare spiller hjemme og aldri bruker håndholdt. For småbarnsfamilier er Switch-konseptet fortsatt gull, fordi man får samme spillopplevelse både hjemme og på farten uten å kjøpe spillene flere ganger.

Men for oss som spiller 100 prosent docked, så er prisen unødvendig stiv. Jeg brukte Switch 1 nesten utelukkende i dock, og Switch 2 er det samme. En kompis spurte om skjermen var bra, og jeg svarte at jeg brukte den i fem minutter da jeg satte opp maskinen første gang.

Dropper man 1080p 120hz-skjermen og laptop-designet, kunne Nintendo lett solgt en ren hjemmekonsoll for rundt 4500 kroner med Pro Controller inkludert. Jeg tror det er nettopp dét som irriterer mange når det kommer til prisen.

Skal være ærlig, jeg betaler gladelig Switch-håndholdt-skatten, rett og slett fordi jeg liker Nintendo sine first-party-spill. Spill som Mario Maker, Donkey Kong Country, Zelda og Metroid er fortsatt verdt det for min del.

Skrevet
Ja, nintendo trenger konkurranse. Egentlig synes jeg ikke det er så viktig at konsollene skal så mange transistorer som mulig, men heller ha gode spillopplevelser som man kan ta med hvor som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...