TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 11:30 Skrevet lørdag kl 11:30 (endret) Jeg fikk en rar epost igår, om at jeg har brøtte en regel på Discord. Jeg skjønner ikke hvordan det kan ha seg. Jeg har ikke gjort noe gærnt. 😧 Jeg har prøvd og kontakte dem om hva jeg har brøtte for noe. Og at dette er en feil. De gir ikke konkret svar på det. 😔 Trenger hjelp. 😢 Nå får jeg ikke lov og poste på min hoved bruker heller. (Se andre bildet.) Endret mandag kl 05:40 av TheDarkSycamore - SCM
Zlatzman Skrevet lørdag kl 12:02 Skrevet lørdag kl 12:02 Hva står det på kontostatusen din da? Ser eposten henviser dit for mer informasjon.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 12:12 Forfatter Skrevet lørdag kl 12:12 Zlatzman skrev (8 minutter siden): Hva står det på kontostatusen din da? Ser eposten henviser dit for mer informasjon. Det står meget begrenset på kontostatusen min. 😔 Igjen fant jeg også ut akkurat nå at jeg får lov og poste før i morn. 🤨
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 05:41 Forfatter Skrevet mandag kl 05:41 (endret) Saken er løst, og jeg kan chat igjen på Discord med hoved brukeren min. Endret mandag kl 17:59 av TheDarkSycamore - SCM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå