Gå til innhold

Dune: Awakening topper salgslistene på Steam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil bare si til dere som er usikre. Dette spillet anbefales på det sterkeste. flott omgivelser, kule oppdrag og et veldig bra Survivor spill. Ganske sikker på at du får gode 40 timer uansett om du liker survival spill eller ikke
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har nesten 700 timer i dette spillet (var med i den lukkede betaen) og vil bare si at her treffer Funcom midt i blinken. De har skapt en fantastisk verden som fans av survival, mmo, builders og ikke minst Dune kommer til å like. Hvis du bare skal kjøpe ett spill i år, så anbefaler jeg dette.

• Liker 2
Skrevet

Et meget godt spill for både solo og coop. Om du vil unngå pvp, så får du fint 100+ timer underholdning her + masse Lore og god main story questline.

Vi er ca 9 venner som spiller dette spillet og det er absolutt helt fantastisk. Det å løpe rundt sammen i starten, for så å krysse store områder med sandbikes uten å bli spist av ormene. Stemningen og alt det som skjer i denne store øde verdenen er en opplevelse i seg selv.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
PaxNeurotica skrev (1 time siden):

Jeg har nesten 700 timer i dette spillet (var med i den lukkede betaen)

Bare et lite tips angående NDA for Funcom og lukket beta Dune. Som enn del av NDA avtalen, har du ikke lov til å nevne noe om at du var med i en lukket invite både før og etter spillet kommer ut. 

Kilde 

13 Nov 2023

https://duneawakening.com/news/early-closed-beta-coming-soon/

(This is an early closed Beta test and those invited will be under NDA not to share information about the test publicly)

Endret av Soles
Skrevet
2 hours ago, Soles said:

Bare et lite tips angående NDA for Funcom og lukket beta Dune. Som enn del av NDA avtalen, har du ikke lov til å nevne noe om at du var med i en lukket invite både før og etter spillet kommer ut. 

Kilde 

13 Nov 2023

https://duneawakening.com/news/early-closed-beta-coming-soon/

(This is an early closed Beta test and those invited will be under NDA not to share information about the test publicly)

De retningslinjene ble lempet på. Vi får lov å si at vi var med på den lukkede betaen, vi får også lov til å dele informasjon som er i spillet i dag. Vi får ikke lov til å dele informasjon om testprossessen, bugs eller annen intern informasjon og kommunikasjon. 

Skrevet

Så fort det kommer self-hosting av servere skal jeg kaste meg på også, inntil da fortsett å hold spillet populært til funcom ser verdien av å lage self-hosting mulighet.

Skrevet

Vurderer et kjøp ettersom jeg elsker dune. Husker jeg digga Dune fra 84. Og dem to nye er også knall bra. Man begynner og dra på åra.

Hvordan er dette og spille alene. Ettersom jeg ikke har noen venner og spille det sammen med. :)

Skrevet
Walkyrje skrev:

Vurderer et kjøp ettersom jeg elsker dune. Husker jeg digga Dune fra 84. Og dem to nye er også knall bra. Man begynner og dra på åra.

Hvordan er dette og spille alene. Ettersom jeg ikke har noen venner og spille det sammen med. :)

knallbra å spille solo. Ingen vansker med det. Sjekk ut Renfail sin youtube kanal. Der har han opptak av solo spilling. https://www.youtube.com/@Renfail
Skrevet (endret)
Spillredaksjonen skrev (På 11.6.2025 den 11.14):

Dune: Awakening topper salgslistene på Steam

Samtidig bekrefter Funcom at konsollspillere må vente til neste år.

ss_8f82e5566057ef9fc8f876e27849bac8326c7259.jpg?c=1&h=429&w=763

Les hele saken på Gamer.no»

Pga paranoia rundt DRM frihet?

Når det gjelder Nintendo switch, så er jo DRM noe folk har begynt å tenke på: Denuvo Introduces Industry First Nintendo Switch DRM Protection | TechPowerUp - så ikke helt krise å publishe på konsoll, alt for tidlig.

Årsaken til at det spillet kun er gitt ut på steam, er vel på grunn av at GOG har dårlig rykte med å være DRM fri? Vet f.eks GOG har endt opp som  en slags dumpingplass,  etter en har solgt gjennom steam og epic-games en periode; dvs når konsekvensene opp mot brudd copyright (at ting havner på bittorent) er mindre enn ekstra inntektene en kan få, ved slippe ut spillet til gog ( til folk som har tenkt til å tukle med spillet, samt dem som er lojal til gog )

Endret av lania

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...