Karltorbj Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai (endret) Er det noen som kjenner denne? B.C.Rich Warlock, Platinum Series, Serienummer 28584. Har sjekket den ut, med det jeg kan finne, men er litt usikker. Jeg har en mistanke om, at den er i fra en daarlig periode, hvor det var eierskifte og kvaliteten sank og paa nettet naa, blir den kalt "Bitch" ( tror jeg ) "Licended by B.C.Rich.", skriften paa hodet, er vel en bekreftelse, paa at det er "Bitchen"? Finner den ikke paa Finn, Reverb eller Ebay. Er vel 40 aar gammel, litt yngre kanskje. De var vist litt ustabile og vilkaarlige, de nummerplatene. Men hvis, det er en bitch, saa er den i overraskende bra stand, til aa vaere saa gammel. Snorben hals, behagelig strengehoeyde, lite skader, litt pinglete mekanikk, kanskje, men alt funker bra. Vent litt, elektrikken, volumknappen, er ustabil, nye pots, kanskje? Synes den blir mer og mer interessant, historisk verdi? Pris, verdi? noen som har en mening om det? Endret 23. mai av Karltorbj Rettelse.
Karltorbj Skrevet 24. mai Forfatter Skrevet 24. mai (endret) Etter videre soeking, begynner jeg aa bli ganske sikker paa, at det er, en av de "daarlige", billige modellene. Men enda, blir jeg baade, fasinert og imponert over den. Endret 24. mai av Karltorbj
Sovna Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Kjente en som hadde en B.C Rich bass engang. Han var en nøysom perfeksjonist. Ikke var den bassen spesielt billig og visstnok ikke dårlig..
Karltorbj Skrevet 24. mai Forfatter Skrevet 24. mai (endret) Sovna skrev (4 timer siden): Kjente en som hadde en B.C Rich bass engang. Han var en nøysom perfeksjonist. Ikke var den bassen spesielt billig og visstnok ikke dårlig.. Stemmer det, de hadde noen virkelig gode gitarer, frem til 89. Staar paa E-bay og reverb, til hoye priser naa. Endret 24. mai av Karltorbj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå