Gå til innhold

Andre enn meg som har hunnkatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er der fler en meg her som har hunnkatt🎀 jeg har vokst opp med hannkatter. Alle jeg kjenner har eller har hatt hannkatt😺Aldri angret på jeg gikk for hunnkatten etter noe år uten katt. Ikke misforstå jeg liker hannkatten og🥰katter er fantastiske dyr❤️det er alle dyr. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
BadCat skrev (28 minutter siden):

Det må være hunnkatt selvfølgelig.

Helt enig!
Jeg skaffet meg først en herlig dame-pus og etter et år så hadde vi lyst på en pus til. Dette skulle også være ei dame, bestilte selvsagt chip og kastrering av denne også, fikk en fin pris fra veterinær og ble litt overrasket når katten skulle hentes. Prisen for jobben var LAVERE.. Veterinæren lo litt og sa at dette nok var en gutte-pus.. MEN dyret hadde fått navn (registrert) og vi har omtalt katta som hun, noe vi ikke har endret på, hun er no en så 'hen' vil jeg tro! 😆  

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Woff skrev (22 minutter siden):

Helt enig!
Jeg skaffet meg først en herlig dame-pus og etter et år så hadde vi lyst på en pus til. Dette skulle også være ei dame, bestilte selvsagt chip og kastrering av denne også, fikk en fin pris fra veterinær og ble litt overrasket når katten skulle hentes. Prisen for jobben var LAVERE.. Veterinæren lo litt og sa at dette nok var en gutte-pus.. MEN dyret hadde fått navn (registrert) og vi har omtalt katta som hun, noe vi ikke har endret på, hun er no en så 'hen' vil jeg tro! 😆  

Huff da😆min katt var heldigvis ei dame når hun ble kastrert. Var aldri usikker her i gården om jeg hadde fått en hannkatt😂hun var helt spinn vil etter hannkatter i løpetid uka. 

Endret av Marihøne
Skrevet
BadCat skrev (56 minutter siden):

Det må være hunnkatt selvfølgelig.

Uten løpetid de hormonene stakkars dame katten😞  

Skrevet
Maskinfører skrev (På 24.5.2025 den 14.11):

Hadde 4 hunnkatter jeg steriliserte 😻

Jeg er glad jeg hadde kun en katt😺

• Hjerte 1
  • ilpostino endret tittelen til Andre enn meg som har hunnkatt
Skrevet
Marihøne skrev (4 timer siden):

Jeg er glad jeg hadde kun en katt😺

Egentlig hadde jeg 5 men moren døde etter noen år så ble sittende igjen med 4 døtre de ble 13 16 17 og nesten 18 år gamle siste Pusen Frida gikk bort i fjor 18 år gammel kreft i kjeven og guttepusen min Tuss gikk bort 11 Februar i år 11 år gammel kreft i øret ☹️😻

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...