Gjest a3d8a...65c Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Hei, Jeg har fått et jobbtilbud som jeg i utgangspunktet er positiv til. Det er snakk om et kjent selskap. Men bet meg merke i en bemerkning rundt juni-lønn som jeg ble veldig usikker på om er standard eller innebærer noe utenom det vanlige: Sitat Salary is paid on the 10th each month. In June, normal salary is not paid, only vacation pay earned in the Company Har aldri tenkt mye over juni-lønnen, men vanligvis er det vel lønn - berettiget ferie + opparbeidede feriepenger? Ble usikker på om det som er beskrevet i kontakten er utenom det vanlige (og heldig/uheldig). Firmaet har forøvrig fem ekstra feriedager knyttet til jul/påske (må tas ut da) som er lønnet men ikke gir feriepengeoopptjening. Anonymous poster hash: a3d8a...65c
Llandari Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Det høres bare ut som en forenklet måte å skrive det på, men jeg ville jo sjekket med dem hva de faktisk mener.
strike_ Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Det er helt standard. For de som har opptjent feriepenger så får de kun utbetalt feriepenger (+ evt tilegg for mai mnd) - 5 uker ferie i juni. Er du helt ny (ikke har opptjent feriepenger) vil du få utbetalt vanlig lønn i juni,men du vil ikke få lønn om du tar ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå