Spillredaksjonen Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Anmeldelse: The Precinct Om du har ein draum om å jage kjeltringar gjennom ein 80-talsby er dette spelet for deg. Les hele saken på Gamer.no» 1
Andzel Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Blir å skaffe dette, prøvde demoen syntes det var moro. Liker grafikk stilen og bare spillet i seg selv. Gleder meg
Walkyrje Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Andzel skrev: Blir å skaffe dette, prøvde demoen syntes det var moro. Liker grafikk stilen og bare spillet i seg selv. Gleder meg Spiller det selv på steam nå. Digger det virkelig. Savner gta 1 i med denne grafikk stilen :)
rebjorn Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Police Quest kan kanskje falle i smak for den som føler for litt nostalgia, husker jeg var helt fascinert ... videoen er fra PQ1, men det finnes i alle fall 3 etterfølgere og et par 'remakes' ..
rebjorn Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai rebjorn skrev: Police Quest kan kanskje falle i smak for den som føler for litt nostalgia, husker jeg var helt fascinert ... videoen er fra PQ1, men det finnes i alle fall 3 etterfølgere og et par 'remakes' .. https://www.youtube.com/watch?v=hCgFYW1--JI
Sersjant SEGA Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai rebjorn skrev: Police Quest kan kanskje falle i smak for den som føler for litt nostalgia, husker jeg var helt fascinert ... videoen er fra PQ1, men det finnes i alle fall 3 etterfølgere og et par 'remakes' .. hadde de første på amiga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå