Spillredaksjonen Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Anmeldelse: The Midnight Walk The Midnight Walk er ei herleg utriveleg reise inn i det aller mørkaste. Les hele saken på Gamer.no»
Walkyrje Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Får vel prøve dette også da ettersom expedition 33 overaska meg stort.
Tåka Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Etter 1 søk på Goole fant jeg en trailer av spillet som det vist er umulig å vise her og spillets intrykk er bånn i bøtta takk!
Chaos_Niddhogg Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Skal egentlig holde meg til backloggen som evig gror, men ett lite spill er nok innafor xD Dette og Death Stranding 2 kan bli knall (sammen Med Clair Obscur da seff). Jaja. Lønn i dag, så tilbake til VR verden.
Gringorilla Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai (endret) Når det først kommer særdeles gode VR-spill, så velger dere å spille det flatt for anmeldelsen? Really?! Er det rart folk fortsatt mener VR er en nisje? Skal uten tvil kjøpes til PSVR2, men jeg frykter at det kan bli i skumleste laget for min del. Endret 9. mai av Gringorilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå