The Very End Skrevet 29. april Skrevet 29. april (endret) Heisan! Som nylig far er det begrenset med tid til spill, og med et marked som er helt koko hva angår komponentpriser, så tenkte jeg at streaming av spill istedenfor å kjøpe ny rigg er et alternativ. Har 600/600 fiber, 1440p skjerm og en helt kurant pc (for 5 år siden). Vurderer konkret performance abonnement for rundt en 100-lapp i måneden for 1440p 60 fps spilling. Noen som har erfaring med dette? Er det greit? Eller er jeg et imbesil som bør kjøpe ny pc heller? Endret 29. april av The Very End
xClaymanx Skrevet 29. april Skrevet 29. april Det er jo ikke sikkert den riggen din er så aller verst, men det kommer an på hva du skal spille og hvor kravstor du er til grafikk/fps etc Prøv først det du har før du eventuelt investerer i noe mer. Stort sett all skyspilling introduserer en del lag, så dette må man være obs på 1
:utakt Skrevet 29. april Skrevet 29. april Jeg bruker det litt på en håndholdt konsoll (Retroid Pocket 5). Jeg har ikke så høye krav, jeg syns det fungerer helt fint. Av og til kan spillene hakke litt. Om du bare spiller innimellom, og ikke trenger maks oppløsning osv, så er tjenesten gratis. Det er det jeg bruker. Sjekk at spillene du vil spille faktisk er tilgjengelig i biblioteket deres. Det kan hende at du heller bør gå for f.eks. Game Pass. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå