Gå til innhold

Jeg er så fyllesyk, vet ikke hva jeg skal gjøre...

Stig_W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er IT ansvarlig, sitter i telefon møte med Tele2... OMG. Jeg drikker masse kaldt vann, cola og kaffe, skal snart spise.... Drakk ikke mye i går, men av en eller annen grunn var jeg like full da jeg våkna i morges som da jeg la meg....

Skrevet
Unngå Cola - det blir det bare værre av. Tro meg, jeg er 40+, og vet alt om fyllesjuke. ...... :!:

Cola virker fint på meg, derfor jeg drikker det, er selv 27 år gammel og har faktisk prøvd dette før....

40+? Respektabelt...var ikke du på The Gathering ifor, dvs 2003?

Skrevet

Drikke vann før man legger seg er tingen. Og vann hvis man våkenr og er tørst. Og vann dagen derpå. Du ser hvor jeg vil? Alkohol dehydrerer kroppen.

I prinsippet burde noe salt mat også være tingen. (er det ikke salt som gjør at man tar opp væske?)

Skrevet

Eg spiser alltid en små stor måltid før eg legger meg og styrter så mye vann eg klarer og tar med meg en flaske med vann som eg tuter på i løpet av natten/morgenen.

Skrevet

@ Stig_W:

40+? Respektabelt...var ikke du på The Gathering ifor, dvs 2003?

Nei, ikke på TG, men derimot besøkte jeg mine DF2- kompiser i England i November 2003. Vi var på en liknende happening i Newsbury som kalles I18 - og er samme konsept som TG.

Skrevet

Mmm.. eg har prøvd det der med å drikke vann innimellom men kom til konklusjonen at eg ikke ble så full som eg burde ha blitt. :thumbdown:

Altså funket ikke på _MEG_

Skrevet
Unngå Cola - det blir det bare værre av. Tro meg, jeg er 40+, og vet alt om fyllesjuke. ...... :!:

Da er vi minst to stk. 40 + her som vet det meste om fyllesyken..... ;)

Skrevet

hmm Voksne menesker som skryter av kor mye de drikker.... :dontgetit:

FJORTISSER! :p

Skrevet

hmm Voksne menesker som skryter av kor mye de drikker.... :dontgetit:

FJORTISSER! :p

Pøh ! Vi har bare sett mange fyllesyke, seff. drikker vi ikke selv..... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...