Gå til innhold

Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (1 time siden):

Slike som deg ser kun problemer. Tipper at du ikke har en eneste venn/kompis med innvandrerbakgrunn. Så enkelt, ikke sant? Skyld på innvandrere for alt som ikke funker i livet ditt. Nei nei, vi må jo ta debatten *nøff nøff*

Du ser ingen varsellamper i den statistikken som ble lagt frem? Ingen i det hele tatt?

*nøff nøff* (Hva nå enn det betyr)

Endret av wampster
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Boing_80 skrev (19 timer siden):

Slike som deg ser kun problemer. Tipper at du ikke har en eneste venn/kompis med innvandrerbakgrunn. Så enkelt, ikke sant? Skyld på innvandrere for alt som ikke funker i livet ditt. Nei nei, vi må jo ta debatten *nøff nøff*

Det er en grunn til at somaliske barn/ungdom er på topp på kriminalitets statistikken.
De ser foreldrene som ikke bidrar i samfunnet får gratis penger, foreldrene er også mer opptatt av å passe på jentene mens guttene kan fly rundt å rane og knivstikke.

Og jeg kjenner flere innvandrere.
Og det er kjekt å se en familie utvikle seg der far og mor med barn kom for ca. 40 år siden, der foreldrene er pensjonister.
Sønnen som jeg kjenner kjører taxi og datteren til taxi sjåføren hun utdanner seg til å bli lege.
Så har har de muligheter hvis en vil, men det ser ut som innvandrere fra enkelte land er her bare for å motta penger og ikke bidra til samfunnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...