wil Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Hei. Jeg har endel timer med Euro Truck Simulator 2. Jeg husker ikke hvor mange timer jeg har på spillet i Steam, men det er ganske mange. Riktignok har jeg ikke spillt Euro Truck Simulator 2 siden i fjor tror jeg det var. Jeg har bygget opp profiler. Jeg har forskjellige Backupmapper og 7 forskjellige profiler. En for hvert lastebilmerke, også har jeg forskjellige Backupmapper. Profilene brukte jeg og kjøre til Level 30. Da hadde jeg kommet såpass langt at jeg kunne kjøpe egen lastebil og man begynte da og få endel greier som man tjente penger på da. Det jeg har gjort da, er at jeg har kjørt turer med ferdigvalgte sett, også har jeg kjørt de turene som man har tjent mest på. Jeg husker jeg kjørte veldig mye Italia -> Sverige. Jeg tok rett og slett de lengste turene. Fordi at man kjører disse turene for å tjene mest og kjappest mulig penger, så bør man ikke få noe særlig bøter.
joandreas Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Man har mulighet for større deler av europa med promods. Krever da uansett nåværende kart dlc er. og vil tat tid før passer med nordic horizons
en som bare lurer på mye rart Skrevet 19. mai Forfatter Skrevet 19. mai hvilken nivå er du på nå joandreas?
en som bare lurer på mye rart Skrevet 17. juni Forfatter Skrevet 17. juni fant et triks for å tjene raske penger. bare å reise med fergen fram og tilbake mange ganger, jo flere sjøfører jo mere inntekter. lurest med de lengste fergeturene. kan godt tjene flere milioner på noen få minnuter. ja kanskje litt juks men det funkerer. noen andre som har andre triks for å tjene raske penger?
:utakt Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Utvidelsespakkene er på tilbud i forbindelse med Steam salget nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå