Gå til innhold

Får ikkje til phpBB skikkelig


Anbefalte innlegg

Har satt opp phpBB på sida mi . får denne meldinga når eg skal logge meg inn som admin på denne sida: http://www.polarhome.com/~stadlandet/phpBB/admin:

Warning: Failed opening 'fix.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /home/s/stadlandet/public_html/phpBB/auth.php on line 30

 

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/s/stadlandet/public_html/phpBB/auth.php:30) in /home/s/stadlandet/ public_html/phpBB/auth.php on line 264

 

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/s/stadlandet/public_html/phpBB/auth.php:30) in /home/s/stadlandet/ public_html/phpBB/auth.php on line 277

 

Her må vel vere noken som veit noke sida hw.no bruka det forumet. btw .. noken som veit kor det finst norsk versjon av forumet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


ahdrage skrev (2002-03-10 21:22):

Har satt opp phpBB på sida mi . får denne meldinga når eg skal logge meg inn som admin på denne sida:

Warning: Failed opening 'fix.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /home/s/stadlandet/public_html/phpBB/auth.php on line 30


 

Den leter etter filen fix.php, men finner den ikke. Vet ikke hva den gjør (har ikke sett noe til denne i versjonen av phpBB vi kjører). Hvilken versjon bruker du?

 

Quote:


noken som veit kor det finst norsk versjon av forumet ?


 

Jeg fant aldri noe slikt.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...