Gå til innhold

FarCryMPBeta - Synspunkter\info


Anbefalte innlegg

ellers er det nok mye som vi ikke kan svare på pga at dette kun er mp.

Da jeg spurte om spillets frihet mente jeg naturligvis i multiplayer. Jeg går ut i fra at man har en del valgmuligheter der også. Kan du f.eks. innta fiendens base både til lands, til vanns og i lufta med? Kan du blokkere en dør med kasser, slik at ingen kommer inn uten eksplosiver? Den slags ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld, men har ikke dere betatestere akseptert en NDA eller noe før dere ble med i testen? En skulle tro mye av det dere pratet om her var langt forbi det Ubi Soft ønsket at dere skulle gå ut med til folk? Eller tar jeg feil? Jeg har sendt en mail til Ubi Soft også for å få dette bekreftet/avkreftet.

Lenke til kommentar
Unnskyld, men har ikke dere betatestere akseptert en NDA eller noe før dere ble med i testen? En skulle tro mye av det dere pratet om her var langt forbi det Ubi Soft ønsket at dere skulle gå ut med til folk? Eller tar jeg feil? Jeg har sendt en mail til Ubi Soft også for å få dette bekreftet/avkreftet.

De som er med i betatesten er nok langt utenfor NDA'en sin... jeg bare leser og plukker opp info her og der og tar vare inne i hodet mitt på det som viser seg å være mest riktig :p

Lenke til kommentar
Unnskyld, men har ikke dere betatestere akseptert en NDA eller noe før dere ble med i testen? En skulle tro mye av det dere pratet om her var langt forbi det Ubi Soft ønsket at dere skulle gå ut med til folk? Eller tar jeg feil? Jeg har sendt en mail til Ubi Soft også for å få dette bekreftet/avkreftet.

Helt riktig, det er også derfor jeg har holdt meg unna denne tråden etter at den begynte "å ta helt av", vil helst ikke kobles til å ha bidratt til å lekke info... Måtte skrive under på en ganske så striks NDA....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

det som skuffer meg mest med slike spill er at vann-effektene uteblir.

greit nok at det ser bra ut, men det reagerer ikke på omgivelsene.

la merke til det i en video, går man i vannet så bli det ingen krusninger.

man kan heller ikke se sitt eget speilbilde i vannet.

slike ting burde ha vært med.

Lenke til kommentar

Til dere som spiller spillet med alt på very high. Hvilke drivere og hvilket skjermkort har dere?

 

Har selv R9800Pro, 3,5Ghzog 1024MB DDR400, men har enda ikke funnet noen drivere som gir meg bra fps på very high.

Og jeg kan iallefall ikke spille på 1600x1200 oppløsning, hvis da ikke fps minsker så mye da?

Lenke til kommentar
Rart ass! Min pc får ca 40fpsgjennomsnittlig med alt på high på demoen! Hvordan kan da en med GF4 og XP1800 får bedre enn meg?

 

Min maskin:

 

XP2500+@3000+

FX5800 @ 5800Ultra

768MBDDR 2700

Abit NF7-s V2.0

RAptooooorrr hardisk :thumbs:

Fordi du har et dx9 skjermkort og bruker flere/bedre effekter.

Lenke til kommentar

Forsvaret har også rifler som de bruker på lengre hold, som f.eks. Barret, men det er en rifle som er ment til bruk mot panser o.l. Denne har "effektiv rekkevidde" på ca 5km...

 

Hjølpes! hvis du treffer noe på 5 km med en barret er du rimelig god

og "the force" er heavily with you.

såvidt det meg er bekjent er max/effektiv rekkevidde på m82 barret

ca 1800 meter, skjønt nok Norske forsvaret mener 1500 meter er bra nok ;)

 

 

terrenget kan forøvrig "ødelegges" litt, ta en av båtene og finn deg en sandstrand.

og skyt litt raketter på den, da vil den lages groper og sånt.

Endret av Roskov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...