Gå til innhold

FarCryMPBeta - Synspunkter\info


Anbefalte innlegg

Det jeg snakket om var at vannet i FarCry så nesten bedre ut en HL2 filmene...det er helt glatt og ser skikkelig realistisk ut iforhold til alt annet jeg har sett. det er sånn hvitt skum når det slår inn mot land.. noen steder er det fisker som svømmer rundt. detaljene er som dere vet ganske fantastisk, ønsker jeg hadde et R9800Pro og sterkere cpu og ram så jeg kunne kjørt det i 1600x1200 med alt på very high og i DX9. vi har skrevet under en nda ihvertfall men jeg kan sikkert svare på spørsmål hvis det er noe dere lurer på. det er med 3 maps, monkeybay, radio og airstrip. monkeybay er nok det største, der er det flere brygger med båter, masse skog og ruiner fra noe slags maya lignende folk og en øy i midten mener jeg å huske... bare spør... jeg kan sikkert legge ut noen sc shots og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2mass: Om du ikke allerede vet det, så har du faktisk ikke lov til å legge ut screenshots av FC betaen. Da må du først få tilatelse av utviklerne, noe ingen av beta-testerne jeg kjenner har fått.

 

Brudd av disse reglene vil føre til straff. Hvor hard denne straffen er husker jeg ikke, men jeg regner med du har fått informasjon om dette i tidligere E-mailer fra Ubisoft

Lenke til kommentar
jeg kan sikkert svare på spørsmål hvis det er noe dere lurer på

Flott! OK, her går vi:

 

Hvordan er kjøringen i spillet? Er den nærmest arcade eller simulasjon? Kan du skyte fra kjøretøyene?

 

Far Cry skal bli et meget fritt spill. Hvordan vises dette i praksis? Finnes det mange veier til målet? Hvordan er brettene konstruert?

 

Det var alt jeg hadde foreløpig, men jeg kommer sikkert på mye mer etter hvert. :)

Lenke til kommentar
jeg kan sikkert svare på spørsmål hvis det er noe dere lurer på

Flott! OK, her går vi:

 

Hvordan er kjøringen i spillet? Er den nærmest arcade eller simulasjon? Kan du skyte fra kjøretøyene?

 

Far Cry skal bli et meget fritt spill. Hvordan vises dette i praksis? Finnes det mange veier til målet? Hvordan er brettene konstruert?

 

Det var alt jeg hadde foreløpig, men jeg kommer sikkert på mye mer etter hvert. :)

ok jeg kan godt droppe s shots dere finner sikkert nok av dem på andre spill sider....

kjøringen i spillet..hmm er nok litt arcade ja, svinger nok litt bedre enn det som er realistisk. ja du kan skyte fra både båten og bilen (buggy greia.) det er enkelt, man styrer med WASD og sikter og skyter med musa.

 

I MP betaen er det mål som beskytt tårnet \ airstripen osv, da kan man gjøre hva man vil så lenge man passer på at fienden ikke ødelegger det du skal beskytte. du kan ligge og snipe dem, gå head to head eller stå i et minigun tårn hvis det er et der. (er det i mp_radio mappet)

ellers er det nok mye som vi ikke kan svare på pga at dette kun er mp.

 

brettene er somsagt veldig bra grafisk sett, og monkebay spes er veldig stort for et fps av denne typen. jeg syns det var en ganske ny opplevelse å få et sånt spill med så god grafikk og effekter med så store maps.... demoen er rett rundt hjørnet nå!

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Jeg kunne se laaangt borte og skyte andre på 3 - 400 meters avstand med sniper.

 

Noe gæli med lengdeforholda her, eller? :p 300 meter er da som regel minsteminsteavstand for snikskyttervåpen (og for snikskyttere for den saks skyld).

 

Men det høres ikke så verst ut. :)

I Counter-Strike er det vanlig å bruke rifler med kikkertsikter på 3-4 meters avstand :D

Det er sikkert der han har det ifra.

Det spillet ser kult ut, jeg håper Datakjeden fikser pcen min snart :D

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

et par spørsmål:

 

kan landskapet ødelegast?

 

kor realistisk er det når du vert skytt? et skudd og du er død. eller f.eks 20 skudd før du dør (dårleg formulert)

 

er det begrensa kor mange våpen du kan bære på ein gang?

 

kjem sikkert med fleire spørsmål etter kvart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...