Boralis Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Hei, har en åpen ordre stående hos Komplett (venter på varer) men ca hver tredje dag får jeg to mailer fra dem med ordrebekreftelse, det er ingen forandringer fra gang til gang. Noen andre som opplever dette.
TheMatrix Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 (endret) Det samme får jeg på en ordre jeg har inne for jobben. Endret 16. januar 2004 av TheMatrix
TheMatrix Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Det pussige er at jeg har en annen ordre som også står åpen, men denne kommer det ingen "kjærlighetsbrev fra
Anubizzzz Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Det er jo nesten som komplett er en SPAM senttral.
blacktower Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Sikker på at ingenting er forandret? Når ordrestatus forandres pleier de å maile i vei. Kan være småting, som at status er forandret fra bekreftet til ubekreftet (sic!) og lignende.
Boralis Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 nei,har sjekket dem opp mot hverandre , de er nøyaktig like det var derfor det var litt rart.
wichtom Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 nei,har sjekket dem opp mot hverandre , de er nøyaktig like det var derfor det var litt rart. skal ikke du oppdatere spec`n din snart snekkern?
Boralis Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 nei,har sjekket dem opp mot hverandre , de er nøyaktig like det var derfor det var litt rart. skal ikke du oppdatere spec`n din snart snekkern? He he , joda må vel det , har faktisk ikke tenkt på den saken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå