Gå til innhold

Skit i tastaturet....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk rensa tastaturet litt... Er et godt gammalt et, så det var "litt" skit der nede, bare ta en titt på detta :wow:

 

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

 

Enjoy 

S.

Ka farsken røyte du småen :laugh:

Og det var ikke lite heller :green:

 

Du har vell ikke katt eller noe har du?

Vel, "katten" min er en samboer med langt svart hår :D

 

Mvh.

S.

 

Edit: Trykkleif

Endret av SvUpP
Lenke til kommentar
:laugh:  det så litt nasty ut. Åpner dere tastaturet når dere rrnser det? Jeg bare snur det opp ned ob banker ut skitten jeg. Bør jeg kanskje åpne det?

Jeg kjøpte en kanne trykkluft på box. Dermed ble skiten samlet i slike dotter, før jeg tok ut noen strategiske taster for å få ut dottene. Tastaturet mitt er bygd med en taste-brønn, slik at jeg f.eks ikke ser noe kretskort eller lignende under tastene, og qwerty-tastene er adskilt fra f.eks nummertastene osv.

 

Men jeg har også sett tastatur tatt med inn i dusjen med gode resultater ;)

 

Mvh.

S.

 

edit: Skriver som ei kråke i kveld

Endret av SvUpP
Lenke til kommentar
Det de rvar jo helt sykt :wow: Utrolig mye støv og dritt det var! Har aldrig sett så mye støv og dritt fra et tastatur.

Jau, det er mitt elskede gamle Server-Tastatur (Compaq-server), så jeg har hatt det i ca 3 år nå, og dette er første rengjøring. Jeg tok også tastaturet fra en server som sikkert var året gammal når jeg tok det (uten at tastaturet hadde sett mye bruk det året :D ). Serveren ble satt opp i en moster-compaq-cpu-switch sak sammen med en 20-30 andre, så den trengte det ikke lengre ;)

 

Sinnsvakt gode tastatur Compaq sendte med serverne den gangen. Dette skiller jeg meg ikke med før det er ubrukelig :love:

 

Mvh.

S.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...