ps5 Skrevet 7. april Skrevet 7. april (endret) 18 minutes ago, MrMidget said: Er vell sånn ca der jeg også havnet 👍 Hvilke temps sitter du på? Hos meg lå de stabilt på 60/62 grader uansett hva jeg klokka det til 70/72 grader på full guffe (gpu/mem) og ca 45/55 grader idle. Helt greit mao. Egentlig litt imponert over Zotak denne generasjonen. Endret 7. april av ps5 1
Adrgha Skrevet 8. april Skrevet 8. april Rent estetisk synes jeg disse Zotac Solid-kortene er blant de peneste denne runden. "Clean". 2
V4_Rusty Skrevet 8. april Skrevet 8. april Da er den her 🥳 Jeg snakket også med Multicom akkurat nå og fikk ordnet opp i returen av den andre 5090en jeg kjøpte tidligere. Tusen takk for hjelpen folkens! Jeg hadde gått glipp av alle slippene hvor jeg fikk kjøpt en GPU hvis det ikke hadde vært for kommentarene her. 6
simalarion Skrevet 8. april Forfatter Skrevet 8. april Da er "Vakta" etter all sannsylighet over, ble ganske raskt salg på mitt RTX 4090 selv om det tok litt lenger tid nå. Så venter da på Rog Atral OC RTC 5090 i kveld. Men ja som noen nevner det er mye penger, men verdien holder seg også godt på disse kortene så slik sett er det veldig lav risiko å kjøpe disse kortene. 1
ps5 Skrevet 8. april Skrevet 8. april (endret) 51 minutes ago, simalarion said: Da er "Vakta" etter all sannsylighet over, ble ganske raskt salg på mitt RTX 4090 selv om det tok litt lenger tid nå. Så venter da på Rog Atral OC RTC 5090 i kveld. Men ja som noen nevner det er mye penger, men verdien holder seg også godt på disse kortene så slik sett er det veldig lav risiko å kjøpe disse kortene. Hva fikk du for 4090 nå? Til sammenligning er det helt umulig å selge 5070 fe så lovnadene om 4090 performance har visst ikke blitt akseptert Edit: ser nå at 5070 er så upopulær på finn at den ikke engang selges til msrp ubrukt. Selv Snøhvit hadde vel bedre mottakelse i markedet Endret 8. april av ps5 2
simalarion Skrevet 8. april Forfatter Skrevet 8. april (endret) ps5 skrev (3 minutter siden): Hva fikk du for 4090 nå? Til sammenligning er det helt umulig å selge 5070 fe så lovnadene om 4090 performance har visst ikke blitt akseptert Det løsnet veldig når jeg aktiverte "fiks ferdig", er ikke er veldig glad i Salg så jeg passer på at kjøper blir fornøyd, så Full Garanti - 2mnd på RTX 4090 Rog Strix OC til 19 500 kr var nok ikke det vanskliste man kan selge nå, gikk på 1 time etter jeg endret annonsen. Endret 8. april av simalarion 1
samye83 Skrevet 8. april Skrevet 8. april Det virker som Komplett begynner å levere MSI 5070 TI Ventus kortene. Jeg har fått melding fra Porter Buddy 1
JarleGutt Skrevet 8. april Skrevet 8. april Acer 9070 XT 8 590,- Acer Nitro Radeon RX 9070 OC 16GB grafikkort - Elkjøp | Elkjøp 1
Tobeass Skrevet 8. april Skrevet 8. april JarleGutt skrev (4 minutter siden): Acer 9070 XT 8 590,- Acer Nitro Radeon RX 9070 OC 16GB grafikkort - Elkjøp | Elkjøp Ikke XT 1
Adrgha Skrevet 8. april Skrevet 8. april 15+ av disse hos Proshop nå. Synd det ikke var den 4651 kroner billigere non-OC-modellen.
simalarion Skrevet 8. april Forfatter Skrevet 8. april (endret) 15+ slipp på Proshop i dag (må være ny rekord), inno3d igjen: Overpriset OC versjon men er vell blant det billigste man kan få i dag (om det ikke kommer FE slipp) @Adrgha ser du var sekunden forran meg der Endret 8. april av simalarion
MrMidget Skrevet 8. april Skrevet 8. april (endret) simalarion skrev (2 timer siden): Det løsnet veldig når jeg aktiverte "fiks ferdig", er ikke er veldig glad i Salg så jeg passer på at kjøper blir fornøyd, så Full Garanti - 2mnd på RTX 4090 Rog Strix OC til 19 500 kr var nok ikke det vanskliste man kan selge nå, gikk på 1 time etter jeg endret annonsen. Har mitt ute til fantasi pris på 27 500 enda. Eneste jeg bytter det ut med er 5090 FE til MSRP Får jeg derimot tak på 5090 FE så høres 20k ish greit for det kortet..tipper det blir solgt relativt fort Endret 8. april av MrMidget
simalarion Skrevet 8. april Forfatter Skrevet 8. april (endret) Bitt litt off topic men er det noen som har satt på en undervolt de kan anbefalle?. Tenkte først å bare sette gputweak 3 til 70 - 80 prosent men ryktene sier programmet der er litt av/på (u-stabilt) Så tilbake til gode gamle After burner men dette er er en 3080 ti guide så noen som har tips på en passende RTX 5090 curve her?. Edit _ Fant en guide med Afterburner som gikk direkte på Astral OC versjon på youtube så da er nok den i boks. Endret 8. april av simalarion
Adrgha Skrevet 8. april Skrevet 8. april (endret) simalarion skrev (48 minutter siden): 15+ slipp på Proshop i dag (må være ny rekord), inno3d igjen: Overpriset OC versjon men er vell blant det billigste man kan få i dag (om det ikke kommer FE slipp) Disse ble sluppet før klokken 14:00, igjen. Edit: Der var de plutselig tilbake igjen. Merkelig. Endret 8. april av Adrgha
simalarion Skrevet 8. april Forfatter Skrevet 8. april (endret) Demo Komplett Elkjøp Demo Endret 8. april av simalarion 1
Adrgha Skrevet 8. april Skrevet 8. april Stor forskjell i virkelighetsoppfatningen mellom Komplett og Elkjøp. 🤣
simalarion Skrevet 8. april Forfatter Skrevet 8. april (endret) Det gikk i dag, men tar heller Astral kortet, hadde det vært standard til 29 k så hadde jeg nok tatt dette i steden: Føste gang jeg har klart 5090 på Proshop... Edit betalte 35 600 inkl cashpoints for Astral OC så valget var enkelt... Endret 8. april av simalarion 1
ps5 Skrevet 8. april Skrevet 8. april 2 minutes ago, simalarion said: Det gikk i dag, men tar heller Astral kortet, hadde det vært standard til 29 k så hadde jeg nok tatt dette i steden: Føste gang jeg har klart 5090 på Proshop... Edit betalte 35 600 inkl cashpoints for Astral OC så valget var enkelt... De 2000 får du lett igjen om du selger senere. Grattis med kort (y) 1
Adrgha Skrevet 8. april Skrevet 8. april (endret) Fikk det i handlekurven jeg også, men etter noen runder med meg selv lot jeg det gå. 4600,- ekstra for OC smaker ikke godt for meg. Edit: Med det sagt, så tviler jeg på at vi kommer til å se standardutgavene av disse kortene på lager med det første. Kanskje når markedet har roet seg enda mer ned? Endret 8. april av Adrgha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå